רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

סיכום מבצע חורף של יו"ר שס אריה דרעי, במהלך המבצע חולקו כ 3 שמיכות פוך ו2 ראדיאטורים, גורמים בשס אומרים כי זו הכמות שהיו צריכים על מנת לצלם תמונות
-----------
גבר, כבן 38, נפל מסולם (שישי, 17:20) ברחוב הנביאים שבראשון לציון, לאחר שניסה לטפל בנזילת מים מגג ביתו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום האירוע נאלץ לקבוע את מותו.
-----------
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה (שישי, 20:15) על מותם של לפחות 18 עובדים, לאחר שנורו על ידי חמושים בצפון-מזרח עיראק. גורמים מקומיים מסרו כי מדובר בעובדים איראניים שעסקו בהנחת צינור נפט שיחבר את איראן ועיראק.
-----------
עובדיה עאלן, כבן שנה וחצי, נספה (שבת, 04:00) בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב אלשוילי שבלוד. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום האירוע נאלץ לקבוע את מותו של הפעוט ובנוסף, פינה מהמקום גבר, כבן 32, לבית החולים אסף הרופא כשמצבו קל.
-----------
ערוץ החדשות BBC דיווח (שבת, 11:50) על מעצרו של אדם בעיר כרמאן שבדרום-מזרח איראן, לאחר שנחשד בריגול עבור סוכנות הביון הבריטית MI6.
-----------
סוכנות הידיעות AFP דיווחה (שבת, 12:00) על לפחות שני חיילי או"ם שנהרגו בפיגוע התאבדות שארע במחוז קידל שבמאלי.
-----------
הטלויזיה הממלכית בסין דיווחה (שבת, 15:30) על נחיתה מוצלחת של חללית סינית על הירח.
-----------
שתי גופות נמצאו (שבת, 15:40) בנחל צאלים שבדרום. במקום מבוצעות פעולות לחילוצן.
-----------
מחר לא יתקיימו לימודים בירושלים, גליל עליון, רמת הגולן, צפת, המועצה אזורית אשכול וערד.
-----------
ווינט; באיחור של יותר מ-24 שעות, כש-30 אלף משפחות נצורות בשלג בלי חשמל או חימום, נזכרו הקברניטים לעשות "תצוגת תכלית" מול המצלמות בניסיון להתמודד עם הביקורת על קריסת המערכות. מדי פעם הפסיקו בפרץ צחוק.
-----------
אווירת מלחמה בי-ם! תושב העיר בחשיפות: המקלטים היו עמוסים במנייני תפילות, הטישים היו דלילים, סעודות השבת ללא חלות ועם אוכל קר, ישיבות ומוסדות באירוח המוני לתושבים מחוץ לעיר התקועים בי-ם.
-----------
מצאת השבת לשכתו של ח"כ אלי ישי מטפלת במאות קריאות ופניות של תושבים ברחבי הארץ.
-----------
אברמוביץ בערוץ 2; נתניהו הראשון שזיהה את הסערה והכין כמויות של נרות.
-----------
רוה"מ נתניהו יגיע בשעה 7 להערכת מצב בעיריית ירושלים.
-----------
הכניסה לירושלים רק באמצעות ת.ז. - באם יהיו זיופים יהיה שלג חוזר?..
-----------
משה ברלנד מחצור הגלילית בחשיפות: עלטה מוחלטת כמעט שעה בכל חצור, במשך השבת עשרות משפחות חרדיות נותרו ללא חשמל.
-----------
ביום שני הקרוב תתכנס ועדת שקד לישיבת סיכום, שבה יקבע מועד ההצבעה בועדה על החוק.
אחרי ההצבעה (שתיערך ככל הנראה ביום רביעי), החוק (או החוקים, אם לא תושג הסכמה) יועבר/ו למליאת הכנסת.
-----------
הנייעס החרדי: התקרה בישיבת 'בית שמואל' קרסה במהלך השבת. מנחם אחד מתלמידי הישיבה בראיון ראשון לנייעס החרדי: "פינו אותנו לחיידר סמוך ללא חימום בכלל- קור אימים"
-----------
אלי פולק סמנכ"ל איחוד הצלה  בנייעס החרדי: "אנחנו לא נחים לרגע. מאות פניות במהלך השבת. אני לא בוחר להאשים אף אחד. הבעיה העיקרית היא השאננות הישראלית".
-----------
"ראיתי את המפלסות, הם עצרו לחמש דקות ומיד הגיעו אליהם פקחי העירייה וזירזו אותם להמשיך לעבוד".
-----------
אריה קינג מחזיק תיק חירום וביטחון בעיריית ירושלים בראיון סוער: "בגלל שעשרות ילדים חרדיים, יידו אבנים, על הטרקטורים שפינו שלג, לא היה פינוי בשבת.
-----------
"אין ספק שהעירייה לא היתה ערוכה לסופה הזאת. שלג כזה קורה פעם בעשרות שנים".
-----------
יוסי זליקוביץ בראיון כבר מיום חמישי בלילה הבנתי שאנחנו נכנסים לאסון טבע. אני אישית דאגתי ליולדת במירון. השלג כעת במקומות הגבוהים בגובה של מטר עד מטר עשרים.
-----------
והצלם יהודה פרקוביץ מספר על הנזקים בעיר בני ברק כתוצאה מהסופה. ומפרט את מי ניתן להאשים
-----------
והעסקן שמואל גרוס  על המופת של מרן ראש הישיבה שליט"א שהתעקש על הגנרטור בישיבה החדשה.
-----------
הארגון הלאומי להצלת חיים מכירים את הסלוגן הזה של מד"א? זה שהם מפמפמים איתו כל היום? אז בוא קבלו סיפור טרי טרי מהרגע. ונראה מה תגידו.
-----------
דוברות איחוד הצלה: עדכון; צעיר תלמיד ישיבה איבד את ההכרה עקב מכת קור - היפותרמיה בישיבה ברחוב גורדון בקרית יערים - טלז סטון, ככה"נ עקב הקור העז, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'טלז סטון' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני וייצבו את מצבו, מפונה כעת בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה. יצויין כי הישוב קרית יערים ללא חשמל מיום חמישי עקב הסופה.
-----------
סיון רהב ב'ידיעות' על תוכנית ההסתה של מיקי חיימוביץ: לפני חודש צלצל אלי התחקירן וביקש שאשתתף, דקה של שיחה הבהירה לי את הנרטיב, מקום הצילומים שנבחר הוא רחוב וחצי בבית שמש, ויתרתי על הזכות להשתתף
-----------
יחיאל לייטר ששימש ראש המטה של נתניהו ומשמש כיום יועצו האישי של נשיא פרגוואי בראיון ל'ידיעות': בכניסתי למדינה אני מוריד את הכיפה, שבת אני מבלה עם הקהילה היהודית ובכל יום חב"ד דואגים לי לאוכל כשר.
-----------
 ח"כ איילת שקד ל'ידיעות': בשנת 2018 יהיו עשרת אלפים חיילים חרדים, זו המטרה שלי, אני נגד סנקציות פליליות ולא מכריחה בכח כי אז נקבל מלחמה, בעד לפגוע בכיס שלהם ולהפסיק לסבסד אותם.
-----------
מפנים התנחלויות: בעקבות השלג הוחלט על פינוי מספר ישובים ביו"ש ובהם הישוב יצהר.
-----------
העיר חברון גם מושבתת פעיל הימין הרב ברוך מרזל תושב העיר בראיון "במערת המכפלה במקום 10 מנינים היו רק 2"
-----------
ומירון נצורה גם היא מנכ"ל המקומות הקדושים בראיון מיוחד ממירון "מרוב הקור אפילו הסולר קפא ציון הרשב"י חשוך ללא חימום ומיזוג" ומוסיף "מקווים שהדלק יפשיר מחר וכל הגרנטורים יפעלו"
-----------
הכתב יוסי הכט ממשיך לסקר את הפריחה של ישיבת "תורה בתפארתה" חדרה המרכזית  ומספר על מופת ממרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיימן.
-----------
משה ליכטיג חושף: הנשיא פרס אכל דבר אחר במסעדה. במהלך ביקור רישמי במקסיקו
-----------
12 בחשיפות: משדר סוער! ח"כ מאיר פרוש בראיון: שכונות שלמות בהם תינוקות ומבוגרים ללא חשמל ונתניהו מרשה לעצמו להתרברב! נדרוש תשובות גם מחברי עיריית ירושלים.
-----------
תושב י-ם בראיון: 48 שעות אני ללא חשמל  -ב-0 מעלות עם 3 ילדים קטנים ואשה בהריון, שבת נהפכה לתשעה באב ללא אוכל וללא חימום. הכניסה לבית חסומה ע"י שלג ועצים, אין מענה מאף גורם.
-----------
משה קול מישיבת 'בית שמואל' בראיון על הקריסה הגדולה של תקרת בית -המדרש ומבצע החילוץ של הלכודים והס"ת: "ראש הישיבה שוהה בחו"ל וטרם עודכן".
-----------
גירא: ועדת שקד מסיימת עבודתה השבוע-תכריע אם יוגש חוק גיוס אחד או שניים. מחלוקת ביהדות התורה בירושלים האם לתקוף את ברקת על תוצאות הסערה.
-----------.
חצות בסקופים:מחדל של חברת החשמל! אלפים ללא חשמל במשך 48 שעות, איש יחסי הציבור ירח טוקר תושב הר שמואל בראיון "אני מדבר כעת לאור נרות, בחברת חשמל אין מענה".
-----------
מרדכי הלפרין יו”ר מושב מירון בראיון. משה קול תלמיד ישיבת 'בית שמואל' בראיון "הבחורים שגג הישיבה קרס עליהם ברכו הגומל בשחרית, בית מדרש נעול אין כרגע מי שיטפל".
-----------
והקלטה סוערת בפרשת נסיון הפילוג של ישיבת חדרה .בהקלטה הנחשפת הערב נשמע הרב סוקולובסקי מרבני חדרה שערק לאשדוד "נכון שמעט מאוד עברו איתנו אבל אסור לומר שגדו"י נכשלו, חלק מאלו שעזבו שבורים ובוכים ללא הפוגה יש לי אחיין שבשבילו לצאת מחדרה זה כמו לקפוץ מהגג קשה לבחורים לעזוב, הגשם החל לרדת מייד אחרי שפתחנו את הישיבה כי מהשמים מרוצים"
-----------
הצלם יהודה פרקוביץ מספר על הנזקים בעיר בני ברק כתוצאה מהסופה. ומפרט את מי ניתן להאשים
-----------
והעסקן שמואל גרוס  על המופת של מרן ראש הישיבה שליט"א שהתעקש על הגנרטור בישיבה החדשה.
-----------תושבי העיר צפת חוברו לחשמל, בי-ם חוברו הערב תושבי השכונות גבעת שאול וקריית יובל למעט מקרים בודדים. מספר הלקוחות המנותקים מחשמל ברחבי הארץ עומד על 19,500.
-----------
סיעת 'יהדות התורה' בי-ם מגבים בשעות קשות אילו ככל שניתן את ראש העיר והדרג המקצועי שעושים עבודת קודש, שלושה יממות ללא עצימת עין.
----------- ‎
הנשיא פרס סיפר על השבת שעברה על ביתו: "גם אנחנו בבית הנשיא הפכנו למעין 'קיבוץ קטן'. המאבטחים ישנו בקומת המשרדים והתחלקנו כולנו באוכל במשך השבת".
-----------
אדוארדו אלשטיין שמסתמן בקרוב כנשיא אידיבי בראיון בלעדי ל'ידיעות': האד' רבי יאשיהו פינטו גייס אותי להשקיע בחברה, דנקנר עשה טעויות קשות לכל אורך הדרך, הרבי מחב"ד העניק לי 2 דולרים ומאז חזרתי בתשובה.
-----------
'מעריב' בפרופיל על השותף האלמוני של אלשטיין, מוטי בן משה ממודיעין: למד בישיבת נחלים והיה למדן, מחר ב9 הדיון בביהמ"ש בה ייחשף מהיכן בן משה בן ה-38 הפקיד 600 מיליון ש"ח והאם הוא ואלשטיין ישלטו במשק.
-----------
זקני צפת: לא זוכרים חורף כזה.
זקני ירושלים: לא זוכרים שלג כזה.
זקני לוד: לא זוכרים כלום. הסמים כאן מחקו לנו את המוח.
-----------
ריבלין מבקהילה בטוויטר: שוב ביבי הראשון לזהות הזדמנויות, דצמבר 2010 בחיפה במוצ"ש במסיבת עיתונאים של אסון הכרמל, דצמבר 2013 מסע"ת במוצ"ש בירושלים בקריסה של השלג
הגר"א כהן ראש הכולל בברכת יצחק באור יהודה מונה לראש הקיבוץ בישיבת כנסת יצחק בחדרה
-----------
עקב תנאי מזג האוויר לא יתקיימו דיונים מחר, יום א', בכל בתי המשפט ובתי הדין בירושלים וצפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.