רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

מרן הגראי"ל: הישיבה בחדרה סטתה מן הדרך מחנכת בעקמומיות עושה את ההיפך ממה שהקב"ה רוצה

הוא הטריח את עצמו מבני ברק במיוחד נסע לאשדוד למרות שאין זה מן הדברים הקלים אצל מרן הגראי"ל במיוחד בגילו, אבל חש חובה להגיע לישיבה החדשה לומר שמה כמה מילים

מרן התקבל על ידי ילדי התתי"ם שביקשו לזכות ולראותו ולאחר מכן נכנס לאולם הישיבה ושם נתן שיעור קצר ואף דיבר כמה מילים על למה ומדוע הקימו את ישיבה בתפארתה, ומה זה בוער מיד

הסביר מרן, כי הישיבה בחדרה - בלי שהוא מזכיר שמות - סטתה מן הדרך, מחנכת בעקמומיות ועושה את ההיפך מרצונו של הקב"ה, ולכן הישיבה החדשה ישיבה בתפארתה תתקן ותחנך על פי רצונו של הקב"ה  בדרך האמת

מספר הבחורים הלומדים כבר בישיבה מגיע למאה ושבעים ובימים הקרובים יגיעו עוד, מדובר במספר גדול מאוד יחסיית לכל ישיבה שנפתחת. בימים הקרובים יקבע מי יהיה ראש הישיבה, ישנם כמה מועמדים

3 תגובות:

  1. למי שלא הבין על מה המערכה :
    עיריית בני ברק שייכת למרנן ורבנן הגראי"ל והגר"ח שלךיט"א!! לא למפלגת עץ!!
    ובכלל העירייה העובדים הסודאנים החייתיים והברברים שאונסים בנות חרדיות ושאינן חרדיות ואסור לפצות פה, כי הסודאנים מאיימים וגם עלינו מאיימים שמי שידבר זה נגד דעת התורה!!
    אבל על זה אסור לדבר, כי לא מדובר פה על כסף או שווה כסף, ולא מדובר פה על כבוד, מדובר פה על כמה מאות בודדות של בנות שנאנסו על ידי חיות הטרף של עיריית בני ברק שהיא לחלוטין שייכת למרן הגראי"ל והגר"ח.
    (ועכשיו כל הגאונים יאמרו שהעירייה היא לא של מרנן ורבנן, הם לא קשורים אליה, לאחר שצווחו בגרון ניחר כי היא שייכת רק אליהם...אז עוד כמה בנות הותקפו...לא נורא...)

    השבמחק
  2. ברוך הבא בשם השם מרן שליט"א לאי"ט וכו' יה"ר שירבו בכלל ישראל תלמידי חכמים וגדולים. רבותי הזמן להתעורר ולומר בקול רם: שומו שמים, רואים איך מיהר היצר הרע להצליח לפתוח מקום חדשה, זה נפתח בקלות יותר מידי, זה ראיה שזה מעשה שטן ר"ל!!!

    השבר והחורבן המפרק את הקבוצה הליטאית לגורמים הוא גמול אלוקי, ישר מן השמים, על שמתלבשים כמו גוים, הילדים בבלוריות, הבחורים ואברכים בלי זקן, והנשים אם פיאות ארוכות, הפיאות בכלל לא צנועות, אין שום פיאות צנועות היום, הנשים לא צנועות וכו’ נראה הם גם בלי יראת שמים, בבני תורה הליטאים החתנים והכלות נפגשים חפשי וכהיום הם עוברים עבירות ביחד… מעולם לא היתה שנאה כזו ללומדי תורה, בודאי זה בירור מן השמים, לראות מי לד’ אלי, מי לשם שמים ומי הם הבעלי מחלוקת שאינם לשם שמים בכלל, היינו הגבאים, הבריונים ,והסיקריקים, מרחוב חזון איש, ורשב”ם.

    אני שואל ברצינות ובכאב לב חזק: מי יציל את כבוד התורה? מי יגלה לגדולי ישראל שליט”א, כי כל החרמות והנידויים והפיצולים והסילוקים וכו’ רק מורידים את קרנם של גדולי התורה בעיני כל הציבור, הן החרדי, והן החילוני !!!

    בלב בבני ברק, ברחוב, צועקים שהצבא הציוני הולכים לסגור ישיבות, וכאן הבני תיייירה מבני ברק בעצמם סוגרים ישיבות אחד אחר השני (מצחיק נכון?), וזה בתירוץ של כבוד התיירה!!! הכת של הבני תייירה אומרים: תסגרו את כל הישיבות שלא כורעים ומשתחוים למרן שליט”א אבל אתם עוד לא בעל הבתים על התורה!!! על דם של מי אתם סוגרים ופותחים ישיבות? איזה הסתה נגד הקב”ה.

    לדוגמה: גם המן הרשע אמר שכולם יכרעו וישתחו אליו, מה ההבדל? נראה שאין שום הבדל, הגבאים של הגדייילים הורסים את תורת השם, (לא הגדייילים בעצמם ח”ו) רק העסקנים והגבאים, ליצני החצר מצליחים לשכנע אותם כי זה דווקא מוסיף להם כבוד? וחבל שיש אנשים מסכנים ששומעים להם, כנראה ששכחו שכולכם דהיינו כל המחריבי תורה, דהיינו כל הכת הזה, שלוחי של השטן הרוקד איתכם כל יום, כל רגע, כל דקה,כל שעה, ובכל עת. נראים כבני עמלק, ממשפחת ערב רב, רק אתם לא רואים זה משום שאתם חלק מזה. למה לשגע בחורים תמימים עם האמונות שהשתלטם עליהם רק בשביל לעשות כסף.

    השבר והחורבן המפרק את הקבוצה הליטאית לגורמים הוא גמול אלוקי, על שמתלבשים כמו גוים, הילדים בבלוריות, הבחורים והאברכים בלי זקן, והנשים אם פיאות ארוכות, וכו’

    תגידו מה קורה פה? תלמידי חכמים לא מרבים שלום בעולם? תוכיחו! הקב”ה אומר לנו, כולחם חייבים בכבודי!!!!! עץ חיים היא למחזקים בה. ומחלוקת שאינו לשם שמים אינו סופו להתקיים.

    השבמחק
  3. ביזיון ששטיינמנקנייבסקי מחסלים ישיבות. מן השמיים ייפרעו מאויבי ישראל אלה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.