רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בדצמבר 2013

הרצחתם וגם ירשתם - 65 שנה חסידי גור שותפים לזיופים בכל מערכת בחירות אתם אלו שהמצאתם את הבאת המתים לקלפי!!!

עד לפני שלשים שנה הייתי מעורב אישית במערכות הבחירות במסגרת אגודת ישראל בירושלים, מאז הייתי ילד עבדתי בעבודה הזו, גדלתי במשרדי אגודת ישראל שם נודלתי, ועד ליום האחרון שלי בארץ ישראל ניצבתי בכל מערכת בחירות עשיתי כל מה שיכולתי לסייע להם להצליח

עשר שנים לפחות הייתי במרכז העניינים והשתתפתי בישיבת המוחות של ראשי אגודת ישראל שחיפשו כל דרך איך להביא עוד קולות לקלפי, זכורים לי ההתבדחויות על חשבון זה או אחר מי שבעבר הצליח ועשה, ובין היתר לא אשכח את מי שהמציא את הבאת המתים לקלפיות

היה זה אחד מאנשי גור שגם בעד במשרד הפנים הוא היה בודק מי מת בחדשים האחרונים ואילו תעודת זהוי עוד אפשר להשיג שנמצא בידי המשפחה וככה הבטיחו עוד קולות. ככה בכל מערכת בחיקרת בדקו מי נפטר לאחרונה, היו דבר ראשון בודקים אם שמו עדיין נמצא בפנקס הבוחרים הכינו רשימה וחיפשו את תעודות הזהוי, וכשלא יכלו למצוא, אז זייפו תעודת זהוי ושלחו את מי להצביע

חסידי גור הם האחרונים להטיף מוסר בענין של זיופים, הם בכל השנים זייפו ובגדול, עדיף שישתקו בטרם אעלה שמות ותאריכים היכן הדברים נעשו ואיך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.