רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

קופת העיר ועד הרבנים וקופות הצדקה נערכים לסגולה השמימית הבאה עלינו ביום רביעי שלא היה כמותה מאה שנה 11-12-13-14-15-16 מקובלים יתפללו עליך באותה שעה - המחיר 500 דולר לשניה אחת מובטחים כל העולמות

אם חשבתם שאתם כבר יודעים על כל הסגולות אז תמתינו ותלמדו כי אתם לא מתחילים ללמוד ולדעת על סגולות, מומחים יושבים בוועדות הצדקה ובעזרת ארבעים מקובלים שמתפללים ארבעים יום וארבעים דקות וארבעים שניות בארבעים מקומות מגלים עניינים גבוהים ושמימים, ועתה גילו את הסגולה המאית שהיא אחת למאה שנה ומי שזוכה לה מובטחים לו כל העולמות העליונים והתחתונים

אז בבקשה תכינו את עצמכם ובעיקר הרבה כסף כי הסגולה עולה הון של כסף מינימום 500 דולר לשניה אחת, מפני שצריכים כאן אלפי מקובלים ורבנים שיתפללו באותה שניה ממש

זה יקרה ביום רביעי בצהריים שהוא יום ה-11 לחודש ה-12 בשנת ה-13 בשעה 14 בדקה ה-15 בשניה ה-16

גדולי קופות הצדקה נערכים לסגולה הגדולה והציבור נקרא לתרום בגדול, אם אתם 7 נפשות בבית עליכם לתת 3500 אלף דולר לפחות ואם קשה יעשו לכם הנחה לשלשת אלפים בלבד אבל על פחות מזה אין מה לדבר, המיליונרים המנהלים זקוקים לעוד מאות אלפים לתענוגות העולם הזה, הם כבר זכו מזמן בעולמות התחתונים, עושים כאן חיים על חשבון הטיפש האומלל והמסכן שקונה את הלוקשים שלהם

2 תגובות:

  1. ר חיים היקר כקורא קבוע של הבלוג שלך מאוד מצער אותי לראות כשאתה כותב כנגד קופות הצדקה שלא לוקחות לעצמם שקל והכל הולך ישירות לעניים ונצרכים !!!! למה אתה כותב שמנהלי הקופות עושים מיליונים ?? האם ידוע לך מי מנהלי הקופות בכלל ?? סתם ללכלך ולהשמיץ ?? אתה רק גורם שאנשים לא יתנו צדקה !! זה מה שאתה רוצה ??? אם ידוע לך שהם גונבים אז בבקשה !!! תפרסם מי הם וכמה הם גונבים !!! אני בטוח שעכשיו אחרי הכתבה שלך הרבה יהודים לא יתנו להם כסף ואתה גרמת לביטול מצוות צדקה !!! אני אישית למשל לא נותן לאנשים שבאים אלי הביתה כי אני לא בטוח שהם דוברי אמת ורוב המעשר שלי הולך לקופות האלה כי אני יודע שכל מקרה נבדק לגופו על ידי ועד רבנים !!!!! אז למה להיות עמלק ולקרר יהודים ממצוות הצדקה ??????? ובפרט שאין לך שום הוכחות על זה !!!!! ואם הבעיה שלך זה הגימיקים של הקופות .. או קי אני אתן להם בינכך את המעשר שלי אבל יש כאלה נשים קלות דעת ותמימות ( לפעמים גם גברים שוטים ) ואותם צריך לעודד על ידי גימיקים אבל מכאן ולהשמיץ את הרבנים האחראים על הקופות האלה שעושים עבודת קודש ??? אנא ממך !!!! לדעתי אתה גם עושה עבודת קודש במלחמה בעבריינים ובחזירים אבל הפעם נסחפת ואם ידוע לך על גניבות בקופות האלה אז תפרסם מי הגנבים וכמה !!!!! לא ללכלך סתם !!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מילה בקטע הזה לפחות נכון בהחלט
      אפילו הרב מוצאפי שהוא לא חשוד כלל בהוצאות דיבה אמר על אותה קופה שפירסמה רק לפני חודש את הסגולה הגדולה של היום התשיעי וכו' שהכל הבל וכסף זה מה שמעניין אותם.
      אז האדם הפשוט (וגם הבור) ילך כל עדר אחרי ההודאות האלה כי הרבנים והם יתפללו עליך ולכל אחד יש הרבה צרות ורוצים ישועות.
      החכם יבין שלא כל שנה היא השנה התשיעית וכבר 5 שנים בערך מפרסמים את זה ואם כן אז שנה הבאה היא שמיטה וכל בר דעת מבין שהשנה התשיעית ליובל היא לא השנה בכל מקרה.
      אז די להיות פראייר וטיפש וליפול בפח של עסקנים רודפי בצע.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.