רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

ישעיה ארנרייך יו"ר דירקטריון "מי שמש" גובה דמי פרוטקשן מהקבלנים ברמת בית שמש ג1, ומעכב את האיכלוס של השכונה

מאת איש בית שמש

האיכלוס של השכונה החדשה בבית שמש, רמה ג1 מתעכב ומתעכב ולא רואים את הסוף.

הציבור לא יודע את הסיפור האמיתי שעומד מאחורי העיכובים, וזה הרצון של תאגיד המים העירוני "מי שמש" בראשותו של יו"ר הדירקטריון ישעיה ארנרייך לגרוף קופה על חשבון הרוכשים הדלפונים.
"מי שמש" מנסה לגלגל ברגע האחרון סדרה של תשלומים מתשלומים שונים, ולהפעיל לחץ ולא לתת אישור איכלוס כדי לגרוף בדקה האחרונה סכומי עתק מהקונים התמימים.
אז אם רכשת דירה בשכונה זו ואתה לא יודע למה זה מתעכב ולמה אתה ממשיך להתגלגל בשכירות ולשלם גם משכנתא, אז הנה לך הסיבה.
בימים אלו כאשר עתידה של בית שמש מונח על כפות מאזניים בעתירה נגד הבחירות, וכאשר מתחולל מאבק על זהותה של העיר, חרדית או חילונית, היה מתאים לצפות שפרנסי העיר ותאגיד המים ישנסו מתניים לקדם את איכלוס השכונה וכך להכריע און דה פקטו את הרוב החרדי של העיר.
ובר מן דין, גם בלי קשר לחרדי או חילוני, מותר ל"מי שמש" לדעת כי היא אמורה לשרת את תושבי העיר ולא להשתרר עליהם בעריצות ולמצוא סיבות לא חוקיות מתחת לאדמה איך לתקוע מקלות בגלגלים, אשר ניתן לשחרר אותם רק תמורת שלמונית כמובן.

2 תגובות:

  1. אתה חושב שמי שמש זה הכיס הפרטי שלו
    הוא בס"ה חייב לגבות היטלים
    ואתה סתם נופל בפח ע"י קבלן שמנסה להפעיל לחץ לא הוגן

    השבמחק
  2. האמת שאין לי שום דבר עם ישעיהו ארנרייך, ובוודאי לא עם תאגיד מי שמש , אבל אני חושב שזו ממש עלילת שווא, ואין לכך שום הצדקה ישנם כללי היטלים מאוד ברורים (אני מתעסק בקבלנות) אי לכך אני סובר שהכתבה נועדה לשרת את שונאי גור ולא מעבר לכך, חבל שבמקום להעלות כתבות נכונות ואמינות אתם פשוט נגררים אחרי קבוצות כאלו או אחרות. [ותאמין לי שאינני משתייך לשום חסידות, אבל זה שקוף]

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.