רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2013

מוטק'ה בלוי, אולי די???

מאת אלחנן רפאלי

בישיבות הקדושות למדנו: "אני צריך לדאוג לגשמיות של יהודי אחר, וזוהי הרוחניות שלי"
אצלך, כנראה, זה ההיפך: אתה כנראה מקבל משכורת ("מאיפה הכסף"?) כדי ל"פקח" על רוחניותם של יהודים אחרים.
מי בכלל הסמיך אותך לכך?
מאד מוזר,
אברהם אבינו, ראש המאמינים, קירב עובדי אלילים תחת כנפי השכינה דווקא על ידי שהאכיל והשקה אותם!
אולי תקדיש את זמנך לדאוג לפרנסה של יהודים? ניסית פעם למצוא עבודה (לא "פרוטקציה") למישהו שאינו ממשפחתך?
אתה בטח מכיר את המכונים החרדיים להכשרה מקצועית, לדידי-הם עושים עבודת קודש. בשו"ע זה נקרא "המעלה העליונה שבצדקה". הם דואגים לפרנסה של יהודים, כדי שיוכלו לקבוע עיתים לתורה, ולחנך את ילדיהם בדרך השם. תמכת בהם אי פעם? הוצאת לכיוונם איזו מילה טובה אי פעם?
אם הבעל-שם-טוב היה בא היום, למי הוא היה קרוב יותר: אליך, או אליהם?
לאחרונה יצאת ממש טמבל (תסלח לי,אין לי מילה אחרת).אם אכן זה מה שאמרת לעיתונאי החילוני :"אני משתמש בוואצאפ בשביל ענייני הלכה" וגם "הרבנים אסרו את זה מטעמי בטלה"
אתה חושב שכולם טיפשים? מילא שאתה מזלזל בעיתונאי חילוני,הוא הרי למד ליבה-אז אין לו שכל.אבל ככה אתה גם מזלזל בנו?
רחמנות עליך.

תגובה 1:

  1. האיש הזה מוטקה בלוי, הוא בדיחה מהלכת ואינו ראוי לשום התייחסות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.