רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביולי 2013

תלמידי ישיבות הכיפות הסרוגות בכותל - שרו הגיע זמן גאולתכם


תגובה 1:

  1. אני מאוד שמח לראות את זה , היות וזה אמת שמשיח עומד ואומר הגיע זמן גאולתכם , רק זה עוד לא מגיע לאוזני כולם , ומי שירצה לשמוע , עליו לתקן את המידות .
    האמת שאמרתי לכמה אנשים לפני תשעה באב שאם עם ישראל היה יודע את המצב האמיתי , הוא היה רוקד בתשעה באב , אבל מה לעשות שבשורת הגאולה אינה נשמעת להרבה אנשים , לכן תשעה באב השנה היה שונה מכל השנים .
    אני מודע לזה שאני אקבל קיטונות של שופכין מאאנשים שלא זכו לראות את המצב , ואני תפלה לבורא עולם שיזכה את עם ישראל לחזור בתשובה כדי שיזכו לראות את אור הגאולה.
    חייבים היו לקיים את ההלכה של תשעה באב .
    המצב בזמן הזה הוא שהקב"ה גואל את עם ישראל , והשכינה לא בגלות , רק היות ועם ישראל לא בשל לקבל את הגאולה , לכן ההכרזה משמים משתהה , עד שעוד יהודים יהיו מוכנים לקבל את הגאולה.
    היות ולאחר ההכרזה משמים תתבטל הבחירה , ומי שלא יהיה לאחר תשובה יהיה לו סבל רוחני גדול.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.