רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2013

הרב עובדיה יוסף שוחרר מבית החולים

שמחה גדולה בבית הרב עובדיה יוסף בשעות אלו ממש הוא הגיע לביתו לאחר שעבר ניתוח שברוך ה' עבר בהצלחה

מצבו הבריאותי של הרב עובדיה יוסף טוב ולא טוב, הוא יחסית חזק לגילו אבל בחדשים האחרונים מצב בריאותו בעליות וירידות וכמה פעמים הובהל לבית החולים, בני המשפחה אומרים כי יגבילו את הביקורים אצל הרב וגם פעילותו תקטן לא יאפשרו יותר לקחת אותו לכל מקום אך ורק לאן שאין ברירה וככה לשמור על בריאותו

במשפחת יוסף ברור כי יום בלי האבא כל כוחם גמור והם זקוקים שיחיה מה שיותר כל יום של חיים של הרב יוסף זה חיים עבורם, יום אחר כך יהיו הרבה קופצים לתפקיד ההנהגה ברחוב הספרדי

מרן הגר"ע יוסף שוחרר הבוקר לביתו מביה"ח הדסה עין כרם, שם היה מאושפז בימים האחרונים בעק' ניתוח שעבר בגבו. לפני כחצי שעה הגיע הרב לביתו.

2 תגובות:

  1. ההכנות כבר נעשו. יש תכנית של עשרה חודשים להעברת השליטה לקבוצת הרב עמאר. זה כולל שינויי שליטה, ביטול תקנות של הרב עובדיה וחיסול הכשרות "בית יוסף". תוך שנתיים מפטירתו של הרב עובדיה לא תישאר אבן על אבן בממלכה שלו. הבנים, דרך אגב, יעברו לניו ג'רסי וארגנטינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוסל במומו פוסל. אתה, כאשכנזי, מתאר לעצמך את משפחת יוסף כמשפחת מרקובי'ץ. אז זהו, שלא. מבין כל הרבנים הספרדים כמעט אין מי שיוצא נגד מרן, וגם אלו שיצאו נגדו, למדו בישיבות אשכנזיות והתקלקלו שם.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.