רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביולי 2013

הרבי מגור ביטל את כל חופשות הילדים ומעתה ילמדו כל השנה רגיל - ההורים ממורמרים

אנו מוצפים עם מכתבים מהורים המוציאים את ליבם אינם יודעים למי לפנות פוחדים לומר מילה מפני שאמרו להם כי זו הוראה מלמעלה ולכן אסור אפילו לשאול למה, הם מחפשים מושיע הם חוששים כי הילדים ישברו, מדובר בעומס שלא כל ילד מסוגל ויכול לשאת, אבל זהו זה, ילדי גור ילמדו כל השנה במתכונת רגילה בלי חופש

בימים אלה קיבלו כל התתי"ם והישיבות של גור הודעה כי כל החופשות בטלות ממשיכים בלימודים כרגיל כמו בכל השנה, תחילה לא הבינו ניסו לברר האמינו כי אולי הכוונה לחצי יום ולמדו לדעת שההוראה שיצאה היא כי לומדים כל היום במתכונת רגילה

המורים התמרמרו מאוד וחשבו כי אולי בתקופת החופש יחליפו מורים, ועל שאלה זו באה ההוראה כי אותם המורים ימשיכו ללמד כמו בכל השנה אין כל שינוי

ההחלטה הזו הכתה קשות בהורים ובילדים, באמתחתינו שורת מכתבים בנושא ונשתדל את חלקם להעלות ההורים מסבירים שם את הבעייתיות של ההחלטה הזו

20 תגובות:

  1. לא ידוע לי לגבי תלמודי התורה של סלונים, אבל לגבי הישיבה אני יודע -ישיבת סלונים בירושלים כל השנים לומדים כל השנה רגיל אין חופשת קיץ

    השבמחק
    תשובות
    1. זכותו של האדמו"ר מגור לעשות בקהל מרעיתו מה שלבו חפץ, ומי שלא חפץ שילך לסלונים

      מחק
    2. מה הפירוש "ההורים ממומרים"? האדמו"ר מגור הוא המנהיג שלהם והוא החליט.

      מחק
    3. מה קשור כאן סלונים? אז דבר ראשון תברר מה קורה שם לגבי תלמודי התורה, ואז תגלה שיש חופש יפה מאוד.

      אז כנראה האדמו"ר מסלונים קצת יותר נורמלי מהאדמו"ר מגור.

      מחק
    4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    5. למה ללכת עם ראש בקיר?
      גם בלי חופש ובלי אויר לנשימה, וגם להתעקש שיהיו אותם מלמדים בחופש בלי גיוון?!

      למה האטימות הזאת?

      לא כל הילדים בדור הם רגועים ופסיבים, יש גם הרבה בעלי מרץ וגם גם היפראקטיבים חבלזיי"ם, אז למה להתעלם מהם וללכת ראש בקיר?

      מחק
    6. שוב פעם מנחם גישייד מנסה לשווק מחדש את האדמו"ר.

      חברה, תתעוררו! התרגילים הללו לא עובדים עלינו.

      כולנו מכירים היטב את מצב האדמו"ר וחבורותו הקדושה ואת מעלליהם.

      התרגיל היחצנ"י הזה לא יתפוס. זוהי אותה הגברת בשינוי אדרת

      מחק
  2. הזמן הגיע לאחד את כל היהודים בכל העולם כולו, ד' יברך את עמו בשלו'ם בקרוב במהרה בימינו !!!!!!!!!!!! ויגאלנו גאולת עולם בקרוב. כבר מזמן הזמן הגיע לאחד בכל העולם כולו.

    כל בעל דעת יודע שלא צריכים לפתוח את העיניים הרבה, בשביל להבין שכל העולם מתהפך בשנים האחרונות, בצורה מטורפת לקראת בואו של משיח צדקנו, שתפקידו יהיה להביא שעבוד מלכויות, ובית המקדש השלישי וכו', ואז ידעו כי ד' אחד ושמו אחד.... ומשום שנאת החרדים והזלזול בהם, (ושביניהם) מדברת מתוך גרונם של המסיתים כל יום בריש גלוי.......

    וחבל, שהטרדות שמקיפות כל אחד ואחד, מסיטות ומונעות מאיתנו האמת הנכון, לבקש ולצפות באמת גמור, לגאולה שלמה, למשיח, "לבית המקדש השלישי", לאושר הנפלא הזה השמחה האמיתית אפילו בעולם הזה.

    לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, מכל הלב, בודאי היינו כבר נגאלים, וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א'): "אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן, (אם) יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה' ושבו בנים לגבולם".

    אנחנו, כולנו, חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי!

    אנחנו גם חייבים להתחיל לשפר מעשינו, ולהתעורר מיד, ולשוב ולבקש על כך מהקב"ה, זה חייב להיות "'הנושא היחידי" שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממ"ש אמן ואמן!

    גם הזמן הגיע לאחד כל החרדים בכל העולם כולו לא משנה מאזה חוג.
    הימים האלה, שבהם אנו אבלים על חורבן הבית, צריכים לשמש תמרור אזהרה על סכנתה של שנאת חינם. מי הרוויח מהמחלוקת הנוראה בתוך ירושלים הנצורה? כל צד היה בטוח בצדק שלו, אבל מאש המחלוקת נחרבה העיר כולה, נשרף המקדש, ואלה גם אלה נטבחו או הובלו בשבי ר"ל.

    חזק חזק ונתחזק

    השבמחק
  3. ר' חיים
    אמנם הידיעה מנוסחת בלשון ביקורתית, אך אם הוא יהיה מסוגל להעביר את זה בלי בעיות סימן שהוא מנהיג רציני, בכל מקרה בקהל שלו.
    אל תשכח שאת הבין הזמנים יסדו בתקופה בה לא היו מזגנים, ואפילו מאווררים לא היו בכיתות, החום היה בלתי נסבל, ואם לא היו חופשות התלמידים והמלמדים היו יוצאים מדעתם.
    כיום יש לך מזגן בכל כיתה, ולכן מה הבעיה ללמוד בבין הזמנים.
    לדעתי במקום להשקיע בקעמפים שישקיעו בחידוש וניקוי המזגנים בכיתות, דבר שיביא הרבה זכויות כיוון שהילדים ילמדו טוב יותר, ושזה יהיה לרפואה לאדמו"ר מגור שאני מבין מהבלוג שלך שהוא צריך רפואה שלימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נקרא ידיעה ביקורתית?
      בחייך?!

      אם היית יודע מה עוד אפשר לכתוב על גור, אילו היו כותבים רק את האמת, היית מבין שנוהגים באדמו"ר מגור בכפפות של משי.

      ולגבי הזכויות, לא נראה לי שהאדמו"ר מגור זקוק לזכויות שלך, הוא בן אדם שעבר הרבה בחיים שלו, היתה לו אחות לא 100, וגם ילדיו בעקבותיה, היה לו את ר' שאול אלתר שהציק לו ומירר לו את החיים, ולאחרונה את בצלאל וקסלשטיין ועוד ועוד אנשים שירדו לחייו, וזה עוד לפני שהזכרנו את נחמיה מנדל שביקש לגזול ממנו את כספו. ולא זו בלבד אלא שיש טענות על המהפכות שלו, ואנשים לא יורדים לסוף דעתו, בקיצר הוא עטוף ביסורים, ואינו זקוק לזכויות שלך ושכמותך.

      מחק
    2. אתה צודק, ברצוני להזכיר בהקשר זה גם את הרה"ק באשאר אסאד נשיא סוריה, שג"כ נרדף ע"י אחיו בשעתו, וכיום ע"י מורדיו, וכן ע"י חכמי הדת במדינתו שלא תמיד הם מסכימים לפסוק עפ"י הדת האישית של המנהיג רק מתעקשים לפסוק עפ"י ההלכה המקורית.

      מחק
  4. את התוצאות נראה עוד מספר שנים

    השבמחק
    תשובות
    1. חכו חכו הרבי הזה עוד יגזור בגזירת עירין קוצקאין שדי לו לילד הגורי לעשות קטנים פעם ביום ולהסתגר למעשה הגדולים לא חלילה יותר מפעם לארבעה דקות ביומיים.
      ומי שיאמר לי שלא ייכתבו כאן הצדקות נמלצות וכמובן שיקוצים על המעיזים להרהר אחרי חזונו הגדול אצחק לו בפניו..

      מחק
    2. אני לא מכיר אותך, אבל אני יודע את התוצאות כבר עכשיו, אחרי כל הנסיונות שמבוצעים היום במוסדות גור, הילדים והבחורים הם עכברי מעבדה להמצאות מזדמנות ומטורללות שלא שערום אבותינו.
      אין לך יום שקללתו אינה מרובה מחבירו!!!
      המהפכות החינוכית שלפעמים מתוארות בבלוג הזה בצורה חיובית ונעדרת מביקורת, הם פצצת זמן שתתפוצץ לכולנו בפרצוף, ואת הפירות יראה כל עם ישראל. ה' ירחם.

      יום אחד מפסיקים ללמוד משניות, ומלימוד חומש קופצים לגמרא
      למחרת מבטלים את לימוד התוספות בישיבות בצורה גורפת
      שבוע הבא מבטלים את החופש
      עוד חודש מכניסים את כל המערכת של הת"תים והישיבות לסיחרור ולאטרף של לימוד כמויות של דפי גמרא, כי הרי מילא א"א להבין, אז לפחות ידפדפו הרבה דפים
      עוד עשרה ימים מקבלים הוראה לדבר אידישקייט עם ילדים בני 3 שלא טעמו טעם חטא
      אחרי עוד קריזה סוגרים כמה ישיבות בארץ ובחו"ל
      וביום שהמינון של הכדורים לא היה נכון, מעיפים מגור כמה רבנים, כולל את ר' שאול אלתר, ומסתכסכים עם כמה רבנים ואדמורי"ם מחוץ לגור.

      אבל אם אתה מתכוון לתוצאה מבחינת האדמו"ר מגור והמערכת החינוכית המסואבת, אז התשובה גם ידועה מראש, כמו בכל המהפכות: 100 % הצלחות, 0 % כשלונות.

      מחק
  5. צדיק אמיתי שמע בקול הרב שטיינמן להמשיך את רציפות הלימוד,
    ובקול הרב עובדיה לבטל את בין הזמנים,
    אשריו ואשרי דורו ,האש של סיני ממשיכהלבעור בגור,ברסלב, חבד,מיר פונביז,חברון, הלב היהודי מתמוגג מנחת, מתרחב מאושר .
    בא לקללונמצא מברך.....

    השבמחק
  6. הלוואי על כל החדרים, למי יש כסף לבייביסיטר.?
    מי יכול להעסיק את הילדים חודשים.?
    שילמדו מחרים אחרים בבני ברק וירושלים רק ביום כיפור ותשעה באב לא לומדים.
    הלוואי על כולנו.

    השבמחק
  7. במילה אחת: בחרתם לחיות בדיקטטורה - תאכלו את זה.

    בכמה מילים: מסרתם בידי אדם אחד ויחיד את נפשכם וגופכם רכושכם וצאצאיכם, אין עליו שום פיקוח וביקורת, אסור להרהר אחריו, מערכת שטיפת מוח מפמפמת לכל אחד מכם מאז שנולד ועד שמת שהאיש על אנושי וחסין טעות, משווים אותו לקב"ה וכל שאר השטויות החסידיות, אתם עוברים בירושה כליטרות בשר לבניו כשהוא מת ולא משנה מי הם ומה הם, לכל הסיאוב שמלא וגדוש סביבו ובביתו ובהיררכיה שתחתיו, כולל טרור חולני, אתם מלאים תירוצים כרימון וטחו מראות עיניכם כי הרי אסור להרהר וכו' וכו' וכו' ככל תחלואי שיטת האדמורות המתועבת, אז עכשיו תאכלו את זה. מה אתם מתלוננים? זה מה שרציתכם -זה מה שקיבלתם. הרי לא בחרתם בדמוקרטיה, לא בחרתם במערכת שנתונה לביקורת ושינוי, לא בחרתם במי שיש לכם זכות הבעת דעה, בחרתם למסור את עצמכם במו ידיכם ולחיות תחת שליט בלתי מעורער ששלטונו מובטח לו מאז שנולד, אז בבקשה. תפסיקו להתבכיין על כל דבר כזה. לא מתאים לכם, ובצדק - אז פשוט תפרקו את השיטה. הכוח שלו הוא בלוף, הוא רק מכם, זה אתם שנותנים לו את הכוח. פרקו את עולו מעל צווארכם ותעשו מה שאתם רואים לנכון. מה הבעיה בדיוק? מחזיקים בעצמם אבן ריחיים על צווארם, ובוכים ומייללים על משקלה... אתמהה.

    השבמחק
  8. בימינו אלו שהפיתוים מהרחוב החילוני הוא נורא ואיום, ובעוה'ר הרבה בחורים ווגם בתולות יורדים מהדרך,דבר פשוט היא, שאין לנו להוסיף בלחצים וחומרות יתירות, שלא היו לנו מקודם. ופלא גדול על האדמור מגור שליט'א, שידוע כחכם ובוודאי שאינו טיפש, שאינו משתמש את החלק החמישי שבש'ע ולתת לנערים ובחורים קצת מנוחה וניקוי מח. יעזור ה' שיבין את זה.

    השבמחק
  9. כשהם קטנים לא נותנים להם לנשום. כשהם מתחתנים אין להם גישה לנשותיהם... יופי... תרעיבו אותם, תהרסו אותם, תעשו מהם עדר משוגעים... ככל שתשגעו אותם יותר כן ייטב...

    השבמחק
  10. כל הקורא ״ב״עולמם זוכה לב׳ עולמות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.