רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביולי 2013

תושבי מודיעין עילית זועקים



מאת תושב מודיעין עילית

תושבי מודיעין עילית סובלים סבל בל יתואר מחברת התחבורה (ומי יודע אם כל זה לא בחסות קברניטיי העיר שאינם עושים מאומה ואת כולם כלל לא משמיעים).
ההמתנה ביציאה מהעיר כדי לחכות לגובים שיעלו לבצע את הגבייה אורכת בין 15 דקות ועד 25 דקות.
החברה הזו מבצעת מידי יום עשרות ואף מאות עוולות ללא גוזמה כגון הפקרת נוסעים, עיכוב נוסעים ומדלגים על קוים המופיעים בלוחות זמניים ואם היו מגיעים לסירוגין המצב היה טוב אך אלו מדלגים בסריות וללא כל נתינת דין וחשבון לגורם כל שהוא.   
היחס המחפיר והמזלזל עד מאוד אותו אנו מקבלים משרות הלקוחות הינו מוגזם ומכוער בכל קנה מידה הטלפניות מתיחסות ללקוחות החברה בגסות ובעזות ומשפילות את הפונים.  בשרות הלקוחות שאלו מרשים לעצמם לבצע על חשבון נוסעים שלא עומדים על זכותם הבסיסית להגיע הביתה.
הנה לפניכם דוגמה אחת מיני רבות (קימות אצלי דוגמאות נוספות)
ביום ג' 23/07/2013 חיכיתי לקו 330 מירושלים למודיעין עילית מהשעה 19:45  ועד 20:15 אך אלו האמורים לצאת ב 19:45 וכן הקו של 20:00 לא הגיע כאשר לבסווף הגיע קו 330 ב20:15 האוטובוס לא היה מחברת סופרבוס כי אם מחברה פרטית (פרטי הנהג והרכב מתועדים) הנהג  אסף נוסעים בתחנות בעיר אך משהגיע לרמות בתחנה של המחסום הנהג לא עצר כלל והמשיך בנסיעה. בתחנה המתינו בסביבות 5/6 נוסעים. מששאלתי את הנהג מדוע אינך עוצר הוא ענה לי בתגובה כי אין לו מקום לנוסעים נוספים. שאלתי אותו וכן גם נוסעים נוספים מדוע הוא מסרב לעצור הרי יש עוד מקומות ישיבה רבים? הגיב הנהג וביקש לספור את הנוסעים שהיו באוטובוס. התנדבי לספור והתוצאה היתה כי בכל האוטובוס היו סה"כ 42 אנשים כולל ילדים ותינוקות (פרט לנהג) בנוסף בקשתי ממנו לעצור ולספור את כמות הנוסעים. תגובתו היתה תפנה לסופרבוס. בהמשך הנסיעה הנהג לא עצר בתחנה בגבעת זאב וכן גם הוא לא עצר בכפר רות למרות שנוסעים נופפו בידיהם וסמנו לו לעצור.    

חשוב לציין כי ביום ב' 22/07/2013 חיכיתי לקו 330 של 20:45 עד 21:45 ועליתי לבסוף על קו 310 ובתחנה בצומת סנדהריה עקף אוטובוס מחברה פרטית כאשר רואים מהחלונות כי חציו ריק אך הוא כלל לא עצר בתחנה למורת רוחם של הנוסעים הממתינים למעלה מחצי שעה ובו בזמן שלפי לוח הזמנים אותו הפיצה החברה כבר היו צריכים להגיע שלושה קווי 330 .
ראוי לציין כי מיום י' באב כל יום אני יוצא פגוע מהעדר השרות והזלזול המשווע.
ברור לי שאילו בערים חילוניות היו מתרחשים רק מעט דברים כאלו ברשתות החברתיות היו שוצפים על כך והלחץ הציבורי היה מונע זלזול שכזה אך מה לעשות בעיר כמודיעין עילית הדברים האלו לא קיימים וכל זלזול עובר בשתיקה

5 תגובות:


  1. דוד סוקולובר המושחת אשם בכל.הוא וחבר מרעיו השולטים בתחבורה ובעיר כולו עושים ככל העולה על רוחם לטובת עצמם ולרעת תושבי העיר

    השבמחק
  2. בימים אלו אני חובה אכזבות רבות מהתפעול הלקוי של החברה המתנתי אתמול 25/07/13 לקו 310 מי-ם לכיוון מודיעין עילית לאחר המתנה ממושכת עבר קו 310 אך הוא כלל לא עצר (ל"ז 6749370)בתחנה ברחוב ירמיהו 1 מעדויות ששמעתי הוברר לי כי הוא היה כמעט ריק.
    וכאן אני שואלת עד כמה ניתן לסבול מהזלזול של אותו גוף שנקרא סופרבוס ואלו מיתימרים לקרוא לעצמם חברה.
    התשובה בשרות הלקוחות היא איך לא, תשלחי פקס ואנו נטפל וזו הסיפה ואמרה אין מה לעשות רק לחכות לקו הבא שיצא

    השבמחק

  3. לכבוד הרב שאולזון שליט"א מי זה דוד סוקולובר ולמה כל תושבי קרית ספר שונאים אותו בדם איש בור וגס רוח אשר לא קרא ולא שנה אין בו לא תורה ולא חכמה השתלט על עירנו ברשעות ובעריצות מי שרוצה לפתוח ישיבה קטנה או גדולה צריך לקבל אישור ממנו אחרת הוא רודף אותו עד מות

    השבמחק
  4. במקום נהגים ערבים שמתחילים עם הבנות שלכם , עדיף שמי שגם ככה מחפש עבודה ( לא במקום הלימודי קודש ) יעבוד כנהג , השכורות דווקא לא רעות וזה מחזק את העם היהודי בדרכים אחרות .

    אגב , אני עצמי בע"ה אעשה רישיון על אוטובוס .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.