רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2013

הפרצוף האמיתי - הכינוס בבנייני האומה כמה היו שם באמת ומה מסתירים המחבלים

גכדכש

לאחר הכישלון הגדול שנחלו אנשי הטרור בבנייני האומה אנשי הטרור אינם גומרים להפיץ שקרים ובדויות

א) הגאון רבי צבי ובר שליט"א חבר ועדת הרבנים ביתד נאמן התראיין לעיתון לכתב המוסף הרב מרדכי ברמן ששוחח איתו טלפונית אנשי הטרור מפיצים שקרים בשמו כי כביכול הוא לא התראיין.
ב) הכינוס בבנייני האומה נחל כישלון צורב, הזייפנים, אנשי הטרור והשקר הפיצו כי כביכול נעשה טרור לראשי ישיבות, הכל שקר אחד גדול, ולהיפך, עשרות טלפונים קיבלו ראשי הישיבות, חלקם ע"י שרוליק אלישיב, חלקם ע"י פטרוב, וחלקם ע"י הגר"ש אויערבאך בעצמו שביקש מהם להגיע ולדבר, הגר"ש אויערבאך עצמו דיבר עם הגר"מ זילבר 3 פעמים שיגיע לכינוס וידבר, ועם ראשי ישיבות נוספים. אלא שראשי הישיבות הבינו כי מדובר על כינוס פוליטי בכיסוי של הספד על מרן הגרי"ש זצ"ל. ולכן אף אחד לא נכח.
ג) גם ברשימת המשתתפים שבטאונו של נתי גרוסמן כתב, היה שקרים, אמת שכל רמ"י ומשיבי ישיבת גרודנא באשדוד השתתפו, אבל הגאון רבי אביעזר שפירא שליט"א, שהוזמן להגיד את התהילים  לא הגיע ולא השתתף, הנחמה של אותם זייפנים הייתה לכתוב כי לפחות הוא השתתף.
ד) ביתד נאמן פורסם על הספד מרכזי בנווה יעקב שהיה אמור להתקיים ביום חמישי שעבר, שם היה אמור לשאת דברים הגאון רבי חזקיהו משקובסקי שליט"א והגאון רבי ישראל זילברמן שליט"א רב ביהמ"ד, אלא שכמה טרוריסטים מנווה יעקב בהם ליינר ולוי הגיע לרב ביהמ"ד והמתינו לו עד השעה 1 בלילה עת שחזר משמחה בבני ברק ואיימו עליו לבטל את ההספד, אכן הטרוריסטים הצליחו לבטל את ההספד. ולכן לא התקיים הספד.
ה) בנייני האומה על כלל המקומות מכיל 2.800 מקומות, צאו מהם את היציע שמעל המזרח שם היו המסכים, צאו מהם את המקום של הבמה, וצאו מהם מקומות נוספים שהיו אנשי הלוגיסטיקה ששידרו את המעמד לאתרי האינטרנט. סה"כ מגיעים לאלפיים מקומות (2000 מקומות במספרים). מתוכם 5 אוטובוסים מישיבת פוניבז' של הרב מרקוביץ, 4 אוטובוסים מישיבת גרודנא באשדוד, ו2 אוטובוסים של ישיבת צבי שינקר. סה"כ כבוד של ממש.

תגובה 1:

  1. זה לא יעזור לך שאולזון. בבניני האומה היה מלא וב'לדרמן' ששם הקנייבסקי היה ריק. כשול נכשלתם. תפנים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.