רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2013

תפגינו, אבל בלי אלימות!

העצורים היום בדרכם לבית המשפט
אין איסור להפגין, לא על זה הצעקה. מי שמבקש להתבטאות לצעוק להפגין נגד חוק זה או אחר זה לגיטימי בהחלט. גם אם אני לא דוגל בשיטה הזו, אבל מותר למי שמאמין בדרך הזו להפגין. הבעיה היא האלימות. כל עוד שהאלימות לא תופסת חלק מן המשחק הזה שיפגינו. נטורי קרתא נוהגת להפגין בכל שני וחמישי ואיש לא מפריע להם, ישנם ארגונים רבים שמפגינים בכל הזדמנות וזו זכותם המלאה. אבל בשביל זה חייבים לשמור על הכללים של המותר והאסור, להכות אדם, גם אם לדעתך אסור לשרת בצה"ל, הוא לא רק חמור ואסור, על אלימות כזו שישלמו ואת המחיר הכי פרוע, שיישבו מה שיותר שנים, אין לי כל רחמנות עליהם

כואב לי כשאני רואה יהודי הולך לבית הסוהר, גם ולמרות שבין העצורים משארי בשרי ילדי בני דודים שלי, צר וכואב לי שהם עצורים, ובכל זאת אני מוחה כאן נגד השתתפות בהפגנה כזו כשהאלימות היא חלק ממנה. היה בירושלים יהודי ששמו היה ר' אהרן קצינלנבויגן הוא היה ראש נטורי קרתא ויותר נכון האידיאולוג שלה, הוא לא היה משתתף בהפגנות, וכשנשאל מדוע אמר 'אוואו מען הייבט הענט אויב איך פיס' תרגום ללשון הקודש, היכן שמרימים ידיים אני מרים רגליים, הוא ור' עמרם בלוי עמדו בראש נטורי קרתא, ובעוד שר' עמרם היה הולך להפגין בכל שני וחמישי הוא היה מסתפק בדרשות שנתן, כתב מאמרים ורשימות, פרסם מודעות ברחובות אבל לא השתתף בהפגנות בשל החלק האלים שבה

שורות אלו מיועדות לכל מי שאוהב ורוצה להפגין, תפגינו, אל תוותרו על זכות הדיבור, איש לא יכול לקחת מכם את הזכות הזו. אבל, תזכרו ברגע שהרמתם יד הפסדתם הכל, זה לא רק אצלכם זה אצל כולם, כל האלימים גם כשהם צודקים ברגע שהרימו יד הפסידו את הכל

אז בבקשה, אתם מאמינים בצדקתכם תפגינו אבל בלי אלימות תזהרו שלא לאבד את הלגיטימציה שלכם להשמיע את קולכם ולהביע דעה אחרת

3 תגובות:

  1. בכל סוף שבוע מותקפים בכפרים הערביים חיילים מוסלמים היוצאים לחופשה, אבל את התקשורת הישראלית זה לא מעניין, במיוחד שתיקת השייחים שאמורים להיות גורם ממתן.

    השבמחק
  2. עכשיו אני מבין חיים איך ישלך 18 מיליון כניסות.. כי אתה מפרסם כתבות בלילה שלך באמריקה. ומאשר בבוקר באמריקה. אז אנחנו נכנסים פעם אחד בבוקר לקרוא מה חדש.. ופעם שניה לראות מה הגיבו... אז אתה סוחט כניסות כמו ילד קטן.. תן לישראלי לאשרררר !!!!

    השבמחק
  3. לדעתי כל הגזרות נגד החרדים החדשות בגלל שמנהיגי עדה החרדית בירושלם עיה"ק הפגינו לפני שנה נגד הצניעות של מנהגי ירושלים של שאל כשמלפני 60-70 שנה בירושלם, ואם נתקן הצניעות הכל יבוא על מקומו, וגזרת גיוס בני הישיבה גם יבטל לגמרי. אם יש צניעות אמיתי גם יש לנו את השכינה הקדושה, ואז אין שום כח לשלטון הרשעה לגזור עלינו גזירות רעות.

    אני ממליץ למנהיגים החשובים מהעדה החרדית בירושלם עיה"ק שלפני שמפגינם בעד שבת קודש שיתקנו קודם כל את הצניעות בירושלים על פי מנהגי ירושלים כמו שנהגו מלפני 60-70 שנה בירושלם , ואח"כ הכל יבוא על מקומו בס"ד, וגזרת חילול שבת קודש יבטל לגמרי. אם יש צניעות אמיתי גם יש לנו את השכינה הקדושה, ואז אין שום כח לשלטון הרשעה לגזור עלינו גזירות רעות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.