רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2013

היכל מנחם זה לא בית חב"ד

מאת מתפלל בית כנסת חב"ד רש" בבני ברק
 
ראיתי את הידיעה שהרב אנגלסמן יו"ר היכל מנחם בבני ברק רוצה להיות השליח הראשי בבני ברק כממלא מקום של הרב משה גרינברג ז"ל. לדעתי מדובר בשני סוגי עבודות שאינם קשורים אחד לשני, המיועדות לשני סוגי אוכלוסיות, ואל לרב אנגלסמן לדחוף בכח את אפו לכל תפקיד שמתפנה בבני ברק. היכל מנחם שהרב אנגלסמן מנהל הוא עבודת קודש  ותאמינו לי שבתפקיד הזה הוא יכול להפוך עולמות ואף אחד לא מפריע לו ואדרבה.
 
התפקיד של בית חב"ד זה המבצעים של הרבי. כך למשל הרב משה גרינברג כל יום הלך למבצע תפילין וכו' וכו'. ולכן אני חושב שטוב שהרב אנגלסמן יתמקד בתפקיד היכל  מנחם וכמובן שיש דברים משותפים ואז לפעול ביחד אבל מאד חשוב למצוא לתפקיד אישיות ציבורית מיוחדת שיטול את התפקיד. בדיו כמו שלא הייתי מצפה שהרב אנגלסמן יכהן גם כגבאי בית הכנסת ברש"י למרות שמאד אוהדים אותו כולם.
 
לסיכום: אני חושב שהרב אנגלסמן צריך למקד את כל תשומת הלב להיכל מנחם שזה בפני עצמו פרויקט ענק של שליחות שצריך לפתח ולחזק ומאידך למצוא אישיות אחרת לתפקיד השליח בבני ברק.
 
בקשר להצעה שהרב מנדי קסטל יכהן כשליח, יש לברר אם הוא בכלל מעוניין בזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.