רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביולי 2013

אם יצחק יוסף ייבחר נהפוך את הרבנות הראשית למצעד נחקרים שתוביל רבנים לכלא

מאת ש"סניק

מספר חברי גוף הבוחר שקיבלו הבטחות מפליגות מדרעי ויצחק יוסף, קיבלו היום אזהרה חריפה שהצבעה ליצחק יוסף תוביל לאנרכיה שכמותה לא ידעה הרבנות הראשית מעולם. המלחמה כאן תהיה מלחמת ג'יאהד כמו שאנו יודעים לעשות. כל ההבטחות לג'ובים וגניבות יעבדו כבומרנג כי נהפוך את מוסד הרבנות למוסד הכי שנוי במדינה שאף אחד לא יתקרב אליו, מבטיחים האנשים שהחליטו לחסל את יצחק יוסף בכל מחיר. 

ליצחק יוסף הכי כדאי בעולם לא להיבחר, כי נרדוף אותו כל חייו, ואת כל המאפיה שם נחסל הם מבטיחים. המאבק רק יתחיל ביום שהוא ייבחר וייגמר כאשר מצעד הנחקרים יובילו מספר רבנים לכלא. כל חורשי הדילים והתככים לעלות את יצחק יוסף שזהותם ידועה, הם אומרים, אנחנו נפתח עליהם תיקים שמנים מאד. אם ליצחק יוסף יש שכל שיעשה הכל שהוא לא ייבחר. אריה דרעי רוצה שהוא ייבחר כי הוא מבין שבכך תלוי עתידו הפוליטי, אבל למען יצחק יוסף ומספר רבנים בגוף הבוחר כדאי להם להתפלל חזק שיצחק יוסף יישאר בכולל. מה שבטוח הולך להיות מעניין.

תגובה 1:

  1. 16 שנים לא נבחר ברבנות הראשית ראש צוות אשכנזי,הרב
    הפוסק חים ועקנין בחר את מקורביו ,שעבדו איתו בבית המטבחיים בטירה, הוא חסם את האשכנזים.ואילו הרב הפוסק השני חסיד גור זלברשטיין היה חסר אונים וחסר יוזמה לא עזר לאף אחד מידידיו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.