רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביולי 2013

רוצחו של אמא שלי... וביבי צוחק....


2 תגובות:

  1. אסתי היקרה אין ניחומים על אימא שחייה נגדעו כדרך שאבדו חייה של אמך עם כ"ב קדושים הי"ד. אבל גם אין תבונה ולא תקווה בלבודד את אסונך שלך מתלאות הפלסטינאים חסרי זכויות האנוש ואלפי הבנות והאמהות שמבכות אצלם את יקיריהן.
    מעולם לא היה כיבוש שהיה עריץ מספיק כדי למנוע מעשי נקם מצד הכבושים ולצערי גם לא יהיה. תהיינו תחושותיך כלפי הפלסטינאים אשר תהיינה, כאשר אנו צופים לעתיד ולמגוון האיומים אין אלטרנטיבה לפיוס ושלום עם הפלסטינאים, שהם דברים הדורשים הכרה בלגיטימיות מאבקו של האוייב.

    השבמחק
  2. אני קורא ולא מאמין.

    האנו-נימי 28 ביולי 2013 06:58 היהודון, חושב שדרושה הכרה בסיבלו של האוייב הפלסטיני ובלגיטימיות של הרצח המתמשך שלהם ושל אחיהם הערבים מזה דורות ביהודים.

    שלא כבעם היהודי, נקמת הדם בעולם הערבי חלה לא רק על הרוצח, אלא גם על בני משפחתו. כשיהודי הורג משהו בשוגג, הוא בורח לעיר מקלט וניצל וכשזה במזיד, הוא מוצא להורג בידי בית דין.

    אצל בני ישמעאל, וכל מיני נספחים אליהם במשך הדורות שאין להם ולא כלום עם ישמעאל, כל בני משפחתו של הרוצח הם מטרה לגיטימית. זה כנראה סוד שרידותם. כי מי שמכיר אותם יודע שבלעדי השיטה הזו הם היו הורגים האחד את השני כל הזמן.

    פחדנותו של היהודון גורמת לו להסיק שאם רק ניתן לאויבנו מדינה שלהם, הם מיד יעברו לחיי שלווה ונחת. המציאות שטופחת על פני היהודונים חזור וטפוח לא מזיזה לו זרת. הוא בשלו: תנו להם מה שהם רוצים והם יעזבונו.

    ובכן יהודון, הם רוצים את ביתך, ולא משנה היכן אתה גר, הם רוצים את ערוות אימך אשתך ובנותיך. ואם אתה חושב אחרת, אתה פשוט אידיוט חסר דעת, בנוסף לכך שאתה פחדן וחסר ביטחון בשם. את חוסר הביטחון בשם אתה מלביש בסיסמאות נבובות של יהודונים לדורותיהם שצועקים: לא להתגרות באומות, ונשמרתם לנפשותיכם ועוד, ומעדיף את זה על ההלכה הברורה שאם צרו אויבים על ישוב בקצה הארץ, יוצאים עליהם בכלי זין אפילו בשבת.

    ברצותו נתנה להם וברצותו החזירה לנו וזה לא מעניין אותך כהוא זה.

    אתה יהודון שפל ועלוב נפש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.