רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביולי 2013

הרודף בוכה וצועק כי הוא נרדף - אירנשטיין וזילברברג לעבוד על הציבור יכולתם בעבר לא עוד נחשוף את הפרצוף שלכם אחת ולתמיד את הטרור שלכם עצרנו ונעשה הכל לחסל אותו

מכירים אנו את השיטות האלו לא מאתמול ולא משלשום, הרודף כשהוא נופל ומבין כי נלכד צועק כי הוא נרדף, זה מה שקורה עכשיו ביחסי גור עם כותב שורות אלו, בעבר הם רדפו את כל מי שרק יכלו כולל את כותב שורות אלו עשו הכל לחסל אותי שהבלוג יעצור שלא אוכל לכתוב, הכפישו אותי בכל מקום אפשרי שילמו הון לאתרים על דבר אחד ויחיד להשמיץ אותי, הקימו בלוג שכל כולו עסק בי שמטרתו היתה לשבור אותי, הם רק שכחו כי אני בנוי מחומר אחר, ככל שתשמיץ יותר אני חזק יותר, בשבילי זה בנזין עידוד וכח להמשיך ובגדול, זה נותן לי בריאות אני היום בריא פי עשר ממה שהייתי לפני שנה וחצי בזכות המלחמה הזו, ועכשיו שהם נפלו בפח הם בוכים וצועקים כי הם נרדפים

אז קודם אעשה הקדמה, אני מוציא את הרבי מן התמונה מאחר והוא מסכן ואומלל, אין לדיין אלא מה שעיניו רואות הוא מסובב בקבוצת שקרנים טרוריסטים וסדיסטים שמפטמים אותו בסיפורים שלא היו ולא נבראו, הוא בטוח שאומרים לו אמת וסוגר ישיבות. קחו לדוגמא את הישיבה בחיפה, אברהם בנימין זילברברג איים על בחור שהוא ימנע ולא יאפשר לו להתחתן אם לא ימלא את מה שהוא יורה לו. זילברברג כתב מכתב שכל כולו לשון הרע ורכילות על ראשי הישיבה בחיפה, ציוה על הבחור להעתיק מילה במילה, הכניס אותו לרבי ואמר לו לתת את זה לרבי, שקרא והיה המום וכאשר הרבי החל לשאול שאלות כבר הוציאו אותו וזהו זה, בשבוע של אחרי זה הישיבה נסגרה

אותו בחור שעשה זאת בוכה בלילות על כל כך הרבה דם שנשפך בגלל המעשה שעשה ומתחרט יום יום על מה שעשה

אני מביא זאת כדוגמא בכדי שתבינו איך הדברים נחתכים בגור, ולכן הרבי פשוט חושב כי מה שמספרים לו ככה זה אבל זה לא ככה, ואם אירנשטיין מדבר על שקרים, הרי שהוא וזילברברג הם השקרנים מספר אחד הם אלו שמפטמים את הרבי בשקרים והוא האחרון לצעוק נגד שקרים

ועכשיו לענין הרודף והנרדף, אין ולא היה בהיסטורה קהילה שרדפה כל כך הרבה יותר מגור, ואין כמעט חסידות וקהילה שאנשים בתוכה סבלו כל כך הרבה יותר מבגור, לכן הוא האחרון לבא בטענות

מה שאני עושה הוא דבר אחד ויחיד עוצר את הטרור. כן, מאז שאני בשטח הטרור לא יכול יותר לעבוד מפני שארדוף אותם אלחם בהם עד חרמה, אני לא מפחד מכם ואם אתם רוצים מלחמה בואו ונראה מי יעשה את זה יותר טוב. זכותכם המלאה לעשות הכל בדרך לגיטימית ומקובלת, אם תמשיכו בטרור וירידה לחיים כפי שעשיתם, אני מבטיח לכם להלחם בכם עד הסוף, ותצעקו כמה שאתם רוצים כי רודפים אותכם, אתם לא מסכנים כלל, אף אחד לא רודף אותכם ולא יגע בכם אם אתם לא תרדפו אחרים

אותי רדפתם בשנה וחצי האחרונות בצורה הכי גרועה ופרועה ולא צעקתי שאני נרדף, אני גאה חזק וניצב בפני כל מי שאני צריך להתייצב ערוך לקרב, רק פחדנים וחלשים צועקים כי הם נרדפים
חיים שאולזון

4 תגובות:

  1. איך הופך כושי עורו? פתאום נהיית חסיד? מכינים נגדך תביעת דיבה ענקית, אותה יוזם אחד מבכירי ש"ס והוא הוסיף לזה גם כמה גורים, ואתה צריך להתחיל לפחד על עורך!!! כמו שמהר מהר הורדת את הכתבה על ויטמן וגוטרמן, אבל הם שומרים אותה בכתב.
    כדאי לך להתחיל להתעסק בדברים אחרים, כי הבנתי שגם בויזניץ ובסטמר מבררים איך יגישו תביעה משותפת ואז, כמה שאתה חושב שאתה גדול (זה רך צפרדע נפוח) הבלון שלך יתפוצץ. אך תשכח שעוד חודש היאהר צייט של החפץ חיים...

    השבמחק
  2. חיים, על מה אתה מדבר בכלל?
    הצלחת לעצור את הטרור בגור?!

    אכן זכויותיך רבות, ואני לא יודע אם יש עוד מישהו בדור עם כ"כ הרבה זכויות כמוך, בבחינת אבי יתומים ודיין אלמנות, מציל עשוק מיד עושקו.

    אבל מי מדבר בכלל על לעצור את הטרור, אתה הרי כן יודע מה נעשה בגור פנימה, ואתה יודע שלטרור והשחיתות בגור אין אח וריע, בכל מקומות מושבותיהם של חסידי גור, ובכל התחומים.

    עבודה חשובה מאוד עשית, ושכרך הרבה מאוד, אך עדיין יש עבודה רבה לפצח את ראשי הצפע עד שלא יוציאו את האף שלהם החוצה.

    השבמחק
  3. אני לא מבין.
    הרבי מגור מסכן ואומלל?!
    רבבות חסידיו הם המסכנים והאומללים האמיתיים!!!

    העובדה שהוא מוקף במושחתים שקרנים טרוריסטים וסדיסטים, לא פוטרת אותתו מאחריות אפילו כמלא נימה. הוא מנהיג עליון הנושא באחריות.

    אני חושב שכל הפרשיות של השנים האחרונות, היו אמורות לאלפו בינה שהוא לא מתאים לכסא הגדול עליו הוא יושב, ומדובר בנעלים הגדולות עליו בכמה מידות.

    ללא ספק כל מי יקום אחריו יהיה מוצלח ממנו, בין אם יהיה זה ממשפחת הפני מנחם, ואף אם יהיה זה ממשפחתו, הפרצוף שלהם מוכר לציבור ואף אחד לא יקנה את הלוקש של הצדיקות (לעומת הרבי שליט"א ששנים אפפה אותו הילה של גרויסע מענשט, עוד הרבה לפני שלקח את כס האדמורות).

    השבמחק
  4. תסביר לי ר' חיים,
    למה אתה מוציא את הרבי מגור כאילו היה איזה קדוש מעונה?

    למה בכל הפוסטים שלך אתה מתייחס רק למה שקורה סביב הרבי ולא לראש בעצמו?

    כשאתה מדבר על ר' שמואל אוירבעך אין לך בעייה להיכנס בו בכל הכח והבוטות, אך כשמדובר בגור אתה בעצמך מאמין ללוקש הזה של "נישט אין מיין נומען"!

    אולי בכל אופן יש לך איזה פחד מקהילת גור ?

    אדרבה, אם לא, תספק שיכנוע טוב!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.