רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

הילדים מדברים על חרדקי"ם

מאת לוחם מלחמת ה'

הי מוטי אני הולך ברחוב, ולידי הולך - לא תאמין - חרד"ק. אמיתי.

- מה זאת אומרת איך אני מזהה? מהציורים. הפנים הגסות הבהמיות האלו. אי אפשר לטעות. חוץ מזה ראיתי גם את אשתו.

- נכון, מטפחת. מה פתאום פיאה טבעית עד הגב התחתון? זה לא אנשים שלנו, אני אומר לך.

- בטח ספרדי. חשבת אחרת. את כל הזוהמה, הטינופת והרפיון ברוחניות הם הביאו לנו מהתרבות שלהם. טוב שאנחנו לא מקבלים אותם בישיבות ובסמינרים שלנו. מה הם רוצים מאיתנו. שיקימו לעצמם מתיבתות או איך שהם קוראים לזה. ותשמע טוב מוטי, אני אומר לך באחריות, כל הקלקול והחלישות שיש לנו היום, זה מהאלו, ה'מרביצי' המשתכנזים שכן קיבלו אותם. אתה נותן להם אצבע והם נכנסים אליך מהדלת האחורית.

- אני לא שונא אותם חס ושלום, הם יהודים. זה בסך הכל עניין של מנטליות. פשוט יש להם מנטליות אחרת, מנטליות של ערבים פרימיטיביים. הם לא לחמו בהשכלה כמונו האשכנזים, ולכן עכשיו הם מפצים על החסך לחימה הזה בקרבות בצבא.

- איזה קטע הוא הרים את היד ונגע באף שלו. חרד"ק גדול אני אומר לך.

- מדבר בטלפון, טוב זה מאפיין אותו. ראית חרד"ק שהולך ברחוב ולא מדבר בטלפון? בטח טלפון לא כשר עם חבר לא כשר.

- אז מה אם יש לו ציציות בחוץ, רואים מפורש שהם לא עבודת יד, וחוץ מזה בקלות מבחינים שהוא מוציא אותם רק בגלל שכתוב במשנה ברורה שצריך להוציא.

- הו חכה, ילדים חמודים זיהו אותו. הם צועקים לו חרד"ק, חרד"ק, ומבזים אותו. איזה מתוקים. כמה שמחה הוא מביא להם.

- קינדערלאך, קינדערלאך צדיקים, למה אתה לא הולכים לשחק כדורגל במגרש? מה אין לכם מגרש כדורגל בעיר? מה זה כדורגל? טוב, לא משנה. אוח, ילדים יהודיים. הי חמוד לא לצעוק 'נאצים' זה לא מתאים, אתה מתבלבל, נאצים צועקים רק על השוטרים החילוניים הנאצים. מסכן הילד סובל מעודף אינפורמציה והוא מבלבל בין השמות. הוא בטח יגדל ויהיה 'גדול'.

- נו, מוטי, מה חדש אצלכם בפוניבז' וחברון, מישהו כבר הוציא עין למשנהו מהמשפחה היריבה? תספר משהו, אל תהיה מחריש.

- לא, אל תספר לי, אני יגיד לך. גיסי הוא חבר קרוב של המשב"ק של הרב... הוא גילה לי במפורש שהם מתכננים לצאת נגד, אל...

- הי רגע, אחד הילדים זרק עליו אבן ודם זורם לחרד"ק מהראש. איזה המולה, איזה אקשן. אמרתי לך לבא לפה, בפוניבז' יש רגיעה עכשיו. הגיע אמבולנס. שניה מוטי, 'רגע ילדים, לא צועקים על הנהג 'נאצי', אמרתי לכם זה לא מתאים בכל מקום'. אוח, ילדים, ילדים. רואים את החינוך, רואים את הטהרה על הפנים הזכות שלהם.

גועל נפש פשוט מגעיל שזה הדור שלנו , יהודי נגד יהודי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.