רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2013

מלחמת הירשמן והמתמידים על בנין בביתר

מאת ירושלמי

בבניין הזה נמצאים שני מוסדות: אחד כלל חסידי שהגיע לבניין לפני שנתיים אחרי שבועה של רובינשטיין שהוא מפנה אותו רק למבנה משלו.

המנהל ידוע כאחד שיש לו קשרים טובים בעיריה והוא גם מוסד מתפתח מאוד ומצליח מאוד ויש בו הרבה תלמידים מהרבה קהילות חסידיות בביתר ורובינשטיין מפחד ממנו. המנהל טוען שכדי להמשיך את ההצלחה הוא חייב להישאר במבנה ובפרט שהוא השקיע שם סכומי כסף גדולים מאוד.
השני ת"ת לחינוך מיוחד חסידי, גם הוא מוסד מצליח מאוד, שהמנהל שם גר בקרית ספר בכלל, אבל יש בו תלמידים מכל הקהילות בביתר וכל הורה שמפחד שישלחו את הבן שלו לקרוואנים זבים בחורף ולוהטים בקיץ מפעיל את הקשרים שיש לו אצל גבאי האדמורים. ההורים איימו על רובינשטיין בהפגנות ורק זה מה שחסר לו עכשיו בטענה שהמוסד התחיל לעלות על דרך המלך סוף סוף לפני שנתיים ושזה קשור גם למבנה.

הבעיה שהאלטרנטיבה שלו היא קרוואנים ושום מוסד לא מוכן ללכת אליהם ועכשיו הוא תקוע - מצד אחד המתמידים שמאיימים בבחירות, מצד שני המוסדות שגם מאיימים בבחירות.
ככה זה כשהבניין הובטח למתמידים בלי שום היגיון מלכתחילה (למעלה 90% תלמידי הישיבה של המתמידים שאמורה להיפתח בביתר גרים בירושלים בכלל, והישיבה נמצאת שם גם היום)

2 תגובות:

  1. החלוקה למתמידים בביתר מעל ומעבר לגודל האוכלוסיה

    השבמחק
  2. כותרת תמונה וכתבה שלא קשורים אחד לשני ????

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.