רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 ביולי 2013

החלום של ביבי

מאת גולש

ביבי משפשף את עיניו ולא מאמין. ה"עבודה השחורה" נעשית בשבילו ללא מאמץ מיוחד ע"י לפיד ושות'. הרי נתניהו הוא חובב "קפיטליזם" מושבע. לדעתו החזק שורד ומי שלא עובד-שירעב. מי היה היוזם של הקיצוץ האכזרי ביותר בקיצבאות הילדים? נתניהו כמובן. (בקדנצייה הראשונה שלו כרה"מ) עכשיו שוב מקצצים בקיצבאות, ולא פחות חמור מכך, יוטל "מס בריאות" על אישה שהעזה לא לעבוד, בערך כאלפיים שקלים בשנה.
ועוד "פטנט". "מיצוי כושר השתכרות" בזכאות לרכישת דירה במחיר למשתכן.
בואו נתאר לעצמינו כדוגמה משפחה חילונית נאמר באופקים. מר יוסי כהן עובד במפעל ואב לארבעה ילדים. משכורת ברוטו: 6000 ש"ח. נשוי עשר שנים בלי דירה. האשה פוטרה מהעבודה עקב "קיצוצים". משכורת נטו: 5500 ש"ח. שכר דירה: 2100 ש"ח. המשפחה הזאת יכולה רק לחלום על דירה משום שהקריטריון החדש מתעדף "מיצוי כושר השתכרות". אולי לחלום על משהו למרוח על הלחם לילדים, ואפילו מר כהן לא מדמיין בקיץ לשלוח את הילדים לקייטנה. ולמי אתם חושבים הצביע מר כהן בבחירות האחרונות? לביבי כמובן... הדואג מספר אחת לעיירות הפיתוח והחלשים.
מה איכפת לביבי? הרי "שמנו במרכז את האדם העובד"... (מתוך "פייסבוק של יאיר לפיד...) קצת נשמע כמו נאום של סטאלין בימים הלא עליזים של הקומוניזם.  אשתו של מר כהן תצטרך מעתה לשלם 2000 שקלים בשנה "מס בריאות". אחרי שנה וחצי שזה יצבור ריביות, כי אין להם מאיפה לשלם, לפתע ידפקו אצלם ההוצאה לפועל. "באנו לקחת את המקרר..." (הריק)
להערכת משרד האוצר עצמו, כדי לאכוף התשלום הנ"ל של "מס בריאות" יצטרכו לגייס כ200 עובדים נוספים, כך שייצא שכל ה"הכנסות" מהמס החדש בעצם יבוזבזו על שכר העובדים הנוספים... כלומר זה לא ממש מס למלא את הקופה, אלא סתם דרך להעניש מי שייעז או תעז שלא לעבוד!
(נ.ב. אגב מעניין במה מרת שרה נתניהו עובדת בשעות הפנאי. ואם לא, אוליי שתתחיל לצייר? הרי הציורים האומנותיים של מרת עליזה אולמרט נקנו בסכומים גבוהים... יש לה ממי ללמוד...)
בקיצור הפגיעה של הממשלה היא לא דווקא בחרדים, היא פגיעה בשכבה שלמה שגם עד היום בקושי החזיקה מעמד, ועכשיו אין להם בכלל סיכוי. לביבי קל בימים אלה. כל מאווייו מתגשמים.  מענישים עקרות בית שהעזו שלא לעבוד ולגדל את ילדיהם, מותירים משפחות נשואים שנים רבות ללא סיכוי לדיור, מקצצים בקיצבאות ילדים שגם כך הם כבר בושה. מעלים את המע"מ ומיסוי בכל דרך וצורה. יעיד על כך חה"כ יעקב ליצמן שמתמקד ובצדק בלתקוף את נתניהו על התנהגותו. אגב אוליי כדאי לשקול לשנות את סמל המדינה מהמנורה למגל ולפטיש? ברוסיה זה כבר לא בשימוש.

תגובה 1:

  1. הרב שאולזון היקר שלא יהיה לך טעות:ליצמן אינו תוקף את נתניהו על הקיצוצים לחרדים,

    הוא תוקף אותו כי השאירו בחוץץץץץ.לפני הבחירות דיברו בגור שבמידה ויהיה ל-ג 5 או 6 מנדטים אז ליצמן יהיה שר הבריאות.אם ליצמן היה דואג באמת לבוחריו ולא לכסאו,הוא היה מקבל ההצעה לקיצבת ילדים מאולמרט ומציפי לבני,ולא נותן לנתניהו פרס על הקיצוצים מ-2003.בקיצור מצביעי ג ושס,אם רוצים אתם את קצבת ילדים כמו באירופה, שמעריכה את מקבליה ,הצביעו ישירות-למפלגות סוציאליסטיות כמו העבודה ועוד.אחרת ביבי והליכוד בהמשך ימשיכו לרכוב על החומר החרדי וגם להכותו מפעם-לפעם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.