רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2013

הישיבה הגבוהה של גור בבורו פארק בסכנת חיים - מדוע קרא הרבי ליצחק גולדקנופ לחדרו

כבר כמה חדשים של כן ולא, אמרו שהישיבה נסגרת ואחר כך שינו, עד לרגע זה לא ברור מה קורה כאן ובכל יום מצב אחר, מתברר שהרבי לא ידע את האמת מה קורה כאן והחליט לעשות כאן משהו

מביאים אנו לכם כאן דיווח מן הימים האחרונים

הרב משה פוגל רב חסידי גור בבורו פארק היה בארץ ישראל לרגל שמחה משפחתית נפגש עם ידידו כך לפחות טוען יצחק גולדקנוף ושטח לפניו את צערו על מה שקורה בישיבה גבוהה שכן ימשיך או לא ימשיך בשנה הבאה הכל עדיין פתוח נכון לרגע זה
יצחק הבטיח היות ויש לו קשר אישי עם הרבי ויש לו השפעה מרובה שיכנס לעובי הקורה
יצחק נכנס לרבי ועידכן אותו שבאמריקה אומרים שאם יסגר הישיבה גבוהה ההורים לא ישלחו את בנם ללמוד בארץ וישלחו אותם לישיבות לא של חסידי גור וגם יפסיקו לתרום וההפסד גדול מאוד יצחק הסביר לרבי את הנזקים שאברהם בנימין זילברברג עשה שם בשנים האחרונות והרבי לא האמין למשמע אוזניו הוא גם סיפר לרבי שאברהם בנימין לא מדבר עם הרב משה פוגל בגלל שלא רצה למנות את אחיו לדבר ולהדריך את האברכים ולכן עושה כל מאמץ לטרפד את כל מה שיכול בארה"ב הרבי היה נדהם ואמר שהוא לא ידע ממה שקורה שם. הרבי הציע ליצחק להיות בורר לנסוע לארה"ב ללא דעות מוקדמות לשמוע מה קורה לחזור לארץ ולעדכן אותו ונראה את ההמשך אבל הוסיף ואמר לו היות שאין לך ניסיון בחינוך בישיבות תתיעץ עם אברהם יוסף וכך עשה אבל יצחק ביקש מהרבי היות ואולי לא יאמינו שהרבי שלח אותו הוא מבקש מהרבי שיעשה משהוא לפני כולם שיראו שיש לו גב לפליאתו הרבי הסכים ואכן בשבת האחרונה פרשת דברים בקדיש שלאחר חזרת השץ של שמונה עשרה של תפילת מוסף הרבי רימז עם אצבעו ליצחק שיכנס אליו לאחר התפילה וכך כולם ראו את זה  כשהרבי עבר לומר גוט שבת ראה את הסדרן יעקב פליישר וביקש ממנו לקרוא לאברהם יוסף שיכנס לחדרו וכך הרבי דיבר עם שניהם במשך 45 דקות וכך יצחק קיבל את המינוי הרישמי כמובן שיצחק יצא שמח וטוב לב ומתכנן את הנסיעה לארה"ב רק כנראה הוא לא יודע שאברהם בנימין מחכה לטרפד לו את כל המהלכים נראה מי יגבר על מי בינתים אמרו לבחורים שכרגע לא סוגרים את הישיבה
אעקוב אחרי שלוחה דרבנן ואראה אם הוא אינטרסנט לסגור מקום תורה כמו אברהם בנימין שרוצה בכל מחיר לסגור כמו שסגר את ישיבת חיפה קרית הרצוג וישיבה לצעירים או משהוא אחר עומד לנגד עיניו

יצחק מקוה שאם הוא יצליח הרבי ישמור לו אמונים וימנה אותו לחבר מועצת עירית ירושלים כי גם יש לו מישהוא ששומר עליו בבית הרבי  ומדבר עליו טוב אצל הרבי  הטרוריסט יעקב דוד רוזנבוים שיצחק מחזיק אותו ומתגמל אותו במשכורת חודשית ע"י המעונות באשדוד ע"י העמותות הידועות שדרכם עוברים הרבה כספים פיקטיבים למקומות שונים שעוד נרחיב עליהם בפעם אחרת  בזמנו גם יצחק החזיק חודשית כספית את מאיר גלוזמן שהתאדה ואיננו

גם הבחורים מהמתיבתא מארה"ב ומלונדון יבואו לארץ להיות כאן קעמפ חצי יום לומדים וחצי יום מטילים מאחרי שבת נחמו ועד עשרת ימי תשובה שיוכלו גם להשתתף בשמחה  הקרובה בחתונה של נכדו של הרבי בן לבנו רבי נחמיה שיתקים ביום ח' אלול

היום היה שמחה וששון  בקשר ליעקב אברמוביץ האם לאפשר לו להמשיך, אבל על כך בפעם אחרת

16 תגובות:

  1. צריך היה מזמן לסגור את הקרקס המביש הזה, אכסניה של גאוותנים רפי שכל. אני שמח שסוף סוף מחסלים את השטות הזו.

    השבמחק
    תשובות
    1. האם צריך לתת לכותב מיין הסיומים של הגר"ח קנייבסקי? הם מתחרים טוב בחלומות?! האמת נראה לי שהכותב דנן יותר מוכשר מהגר"ח שרק מסיים דפים שלמד, הכותב ממש מחדש בשנתו מוצץ סיפורים מהאצבע, מוכשר כשד, הוא הוזה כבר בהקיץ יש לנו כבר הזיות חדשות במדור התגובות.... חחחחחההההההה

      מחק
    2. אם יש משהו שצריך לסגור זה את החסידות של הרבי שלך, מדובר בקרקס מהלך של פרנואיד וקטנוני, שאם תכניס את המוח שלו לקליפה של פיסטוק, הוא ירעיש וינוח מצד אל צד.

      מילא אני מצפצף עליך ועל רבך, אך אתה, הרי האדמו"ר שלך אוסר לגלוש באינטרנט, אז מה אתה עושה כאן בכלל ?

      מחק
  2. עוד שלוחא דרבנן כזה - ואבדנו19 ביולי 2013 בשעה 2:23

    לקרוא ליצחק גולדקנוף "שלוחא דרבנן" זה בזיון לאינטליגנציה של הקוראים.

    מדובר בעם הארץ מדאורייתא, ובן אדם שכל מה שמעניין אותו זה רק כסף וכבוד ושחיתות, ורמיסת מאות הגננות שעובדות תחתיו.

    לכן גם הוא רצה שהרבי יקרא לו לעיני כולם, כי הוא אוהב כבוד ובמנות גדולות.

    השבמחק
    תשובות
    1. ולקרוא לשאול אלתר "ראש ישיבה" - זה לא ביזיון?

      מחק
    2. תסביר לי למה זה בזיון?

      מחק
  3. חסר כאן הרבה פרטים.

    קודם כל, זה ברור שהישיבה לקראת סגירה, אם לא השנה אז שנה הבאה, כי כבר שנה שעברה לא נכנסו בחורים חדשים לשיעור א', ועתה זו השנה השניה שלא נכנסים בחורים חדשים, כך שמדובר בייבוש מכוון.

    הבעיה שנוצרה היא מה לעשות עם הבחורים שנעבעך נותרו בישיבה העלובה הזאת, ומדובר ב22 בחורים מבוגרים (מעל גיל 20), וכנראה הפחד בגור מפני הבלוג שלך הוביל את האדמו"ר מגור שבת שעברה אחרי מוסף, לקרוא ליצחק גולדקנוף ולאברהם יוסף אירנשטיין, ודן איתם מה עושים במצב שנוצר עם האלטרע-בחורים הללו.
    הרבי נזף בהם מדוע ולמה הם לא טיפלו בנושא כבר שנה שלמה לאחר שדיבר איתם, ועכשיו נקלעו לבעיה תדמיתית שאינם רוצים להיראות כסוגרי ישיבות סדרתיים.

    השבמחק
  4. איכה שבת קול תורה?19 ביולי 2013 בשעה 2:37

    איכה שבת קול תורה? בשל מה נגזרה הגזירה הנוראה של סגירת ישיבת גור בבורו פארק על מנעול ובריח? טעות של ספרה אחת גלגלה פקס תמים לאברהם בנימין זילברברג במקום לגבאי של ר' שאול אלתר

    טעות טכנית קטנה גלגלה פקס בענין חידושי תורה של ראש הישיבה ר' שאול אלתר, לידי אברהם בנימין זילברברג ואברהם מרדכי בורנשטיין. מחירה של הטעות היה כבד מנשוא: סגירת ישיבה בישראל על מנעול ובריח ושליחת כל תלמידיה אל מעבר לים לארץ ישראל, לאחר התחייבות חתומה מצד כל התלמידים שלא ייצרו שום קשר עם ר' שאול, תוך פיקוח צמוד של תרי צנתרי דדהבא הנ"ל.
    הפקס המדובר נשלח מבורו פארק לירושלים, והוא עוסק בחידושי תורה על התורה ועל סוגיות הש"ס (וכן חיבור מיוחד המסביר את מחלוקותיהן של הקצות והנתיבות), מאת ר' שאול, והוא נשלח ע"י בחור תלמיד חכם, כלי מלא וגדוש, מישיבת גור דשם ויועד לגבאי של ר' שאול, אך בילבול של ספרה אחת, הוביל את הפקס היישר למלתעותיהן של זילברברג & בורנשטיין, מה שהיווה מבחינתם סיבה טובה לסגור לצמיתות את המוסד שם, על כל ההשלכות הנובעות מצעד דרסטי זה.
    הפקס הכיל דין ודברים אודות עריכת החידושים של ר' שאול, מה שהיווה צנינים בעיניהם של הטרוריסטים הנ"ל. כנראה שלשיטתם הוא חייב נידוי ואסור שדברי תורתו יישמעו בבית המדרש.

    עתה לאחר ימי בין המצרים ותשעת באב בו אנו מקוננים על חורבן הבית ועל שריפת התורה, המאורעות הללו מציפים רגשות קשים ביותר. אוי לו לדור שכך עלתה בימיו. על בתי מדרשות שבגולה שנחרבו והפכו לעיי חרבות, על הר ציון ששמם ושועלים (תרתי משמע) הילכו בו.
    התבוננו וקראו למקוננות ותבואינה ואל החכמות שלחו ותבואנה, על מה חרבה ירושלים? על מה נשרפה התורה? ובעוון מה נגזרה כלייה על בחורי ישראל?
    וראוי לכל אדם מישראל לזעוק ולקונן:
    אֵיכָה שָׁבַת קוֹל תּוֹרָה, חָדַל מְשׂוֹשׂ בַּחוּרִים עַל תַּלְמוּדָם?!
    בְּלֵיל זֶה יִבְכָּיוּן וְיֵילִילוּ בָנַי, בְּלֵיל זֶה חָרַב בֵּית קָדְשִׁי וְנִשְׁרְפוּ אַרְמוֹנַי, וְכָל בֵּית יִשְׂרָאֵל יֶהְגוּ בִיגוֹנַי, וְיִבְכּוּ אֶת הַשְּׂרֵפָה אֲשֶׁר שָׂרַף ה'.
    עֲלֵי אַרְמוֹן אֲשֶׁר נֻטַּשׁ בְּאַשְׁמַת צֹאן עֲדָרֶיהָ, וְעַל בִּיאַת מְחָרְפֵי אֵל בְּתוֹך מִקְדַּשׁ חֲדָרֶיהָ.
    עֲלֵי גָלוּת מְשָׁרְתֵי אֵל מַנְעִימֵי שִׁיר זְמָרֶיהָ, וְעַל דָּמָם אֲשֶׁר שֻׁפַּך כְמוֹ מֵימֵי יְאוֹרֶיהָ.
    עֲלֵי מַחַץ וְרוֹב מַכּוֹת אֲשֶׁר הֻכּוּ נְזִירֶיהָ, וְעַל נִפּוּץ עֲלֵי סֶלַע עוֹלָלֶיהָ וּנְעָרֶיהָ.

    פרשייה זו היא אחת מני רבות מסדרת התעללויות שיטתיות של הממסד של גור נגד הקהילה החשובה של גור בבורו פארק, והיא באה לאחר התנכלויות רבות ומתמשכות מצד אברהם בנימין זילברברג ויצחק משה גוטרמן ושות' בקודש, נגד הישיבה הקדושה שם, לאחר שחשדום כמאמינים של ר' שאול אלתר, רח"ל.
    ישיבת גור בבורו פארק מצטרפת לאחיותיה ישיבות חיפה, ישל"ץ, ועוד, שנסגרו על לא עוול בכפן, בגלל פוליטיקה קטנונית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מאמין שאתה כותב דברי בלע כאלו על האדמו"ר שליט"א מגור, רבן של כל בני הגולה, עמוד הימני, פטיש החזק, נר מערבי, אשר כל ישראל נשען עליו.

      גור לך מיום הדין!

      מחק
    2. הא הא הא

      מחק
  5. בעצם מה נותן לחסידיי גור בבורו פארק השתייכותם לגור
    רק סבל ועוד סבל ועוד סבל
    אולי יקחו כל הקהילה של חסידיי גור ובראשם הרהג הרר משה פיוייגל
    פסק והפוגה מהשתייכותם לאדמור יעשו מה שטוב להם
    ולא מה שמכתיבים להם ראשיי המפייה
    עד יעבור זעם
    או שהפריץ ילמד שהוא לא השליט הכל יכול
    או שימתינו עד שהממלכה תתחלף
    בטוחני שברגע שהרבי יזהה נחישות ברעיון
    הוא ישנה את עורו ויתקפל לפני שיהיה מאוחר

    השבמחק
  6. האם שאול נכה? הוא צריך שיערכו לו את החידושים?הוא צריך עורכים מאמריקה? אין בארץ? הוא צריך ללקנים מהגולה? עם לשון ארוכה מנוירק ועד ירושלים?

    השבמחק
    תשובות
    1. א. לפני שתדבר על כמה לקקנים של ר' שאול, דבר על מאות הלקקנים של ר' יענקל בן דודו כל השנם עוד קודם שנהיה רבי, את כמות החנפים שהוא הקיף עצמו בהם, אין לזה אח ורע, אז תשתוק.

      ב. ככה זה כשיש רבי "עם הארץ" ובן דודו ר' שאול ת"ח מהנדירים בארץ, כיון שבארץ כבר שנים לא לומדים עיון, חייבים לייבא עורכים מחו"ל ...

      מחק
  7. מי יודע מה הסיפור עם יחב"א?

    השבמחק
  8. שכחת לציין שאברהם בנימין והרב יעקב אברמוביץ נהיו בני דודים ואז התחיל הבעיות עיין ערך דודם וגם לכותב ההערה האחרונה לא כך הם הדברים אלא המכתב היה של המשגיח ר אברהם אליעזר מרגליות להראש ישיבה הגרש בענין חידושי הפני מנחם [מכתבי תורה ליתר דיוק כידוע שהוא המתעסק הראשי בזה והראש ישיבה עורך את זה במקום לשלוח את זה לראש ישיבה הוא שלח את זה למשרדי ותלמידו בידו עיין ערך המשרד שנשרף!
    מי זוכר איך בער להרבי להתחיל את הישבה
    ולמה זה נסגר בגלל שלש סיבות
    א ריחב"א לא נישק את רגליו של אב"ז
    ב פרסמו דפים של הערות על מה שנלמד
    ג כידוע בגור כשלא אוהבים מישהו בגלל ידידותו לבני הפני מנחם במקום לפטר אותו סוגרים את הישיבה עיין ערך הישיבות הנסגרות
    ודי בזה

    השבמחק
  9. כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים. וכמה שהוא צדק !!! כמובן שיש הרבה מה להרחיב בנושא, אך לא כאן המקום

    רק אציין עוד עניין אחד - ר' אלחנן וואסרמן הי"ד טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות

    האלה רשעים, אין להם יראת שמים, לא מקנא בגיהנום שלהם על החילול השם שהם עושים כל הזמן רצונם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.