רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

'איחוד הצלה' מעודד מחללי שבת

מאת לוחם מלחמת ה'

"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"
בשנים באחרונות אנו צופים במלחמת דת האמתית. מלחמה על קיום התורה.
מלחמה על המשך הדורות.
ישנו יחצ"ן המתיימר להיות חרדי, אשר אין הצר שוה בנזק המלך. וממשיך ליחצן וליעץ. לאנשי דלא מעיילי. והם בכלים שהוא נותן להם. נלחמים בבחורי החמד, במלחמתם נגד היהדות.
אנו מודיעים לך אדון 'יענקי ביכלר'.
תחדל לתת לאנשי חמס מידע על נפשות ילדנו.
הפסק להיות מוסר בנינו למולך.
עד מתי תמשיך במלחמת החורמה נגד הדת ממנה הוקעת את עצמך.
המקרה שהיה היום בו לא צרפו אותך למניין באיצקוביץ. זו רק ההתחלה.
אתה החרדק האמתי.

כולנו מחוייבים להתקשר לאיש המשוקץ הזה ולמחות על מעשיו הנלוזים.
'צא טמא
הארגון החרדי המחלל שבת! ביום רביעי הקרוב יתקיים בפארק נחשונית המחלל שבת בפרסיה ורומס את קדושת השבת יום כיף למתנדבי ארגון החסד החרדי איחוד הצלה. למרות הוראת כל רבני הארגון ולמרות הפנייה האישית של בתי גדולי ישראל על חילול השם הנורא שזה יביא. למרות כל זאת הנהלת איחוד הצלה מסרבת לבטל את היום כיף במקום המחלל שבת. הרב יהודה סילמן שמשמש כאחד מרבני הארגון הודיע כי אם לא יבטלו את היום כייף הוא פורש מהארגון שמתיימר להיות חרדי ומחזק ומעודד מחללי שבת קודש. ועדת הרבנים למען השבת פנתה לראשי הארגון והודיע כי אם לא יבטלו את היום כייף הם יצאו בהודעה חריפה ביומונים החרדים נגד ארגון חרדי שמחלל שבת והם יזמנו את נציגי הארגון לבית הדין של העדה החרדית. אם גם לכם חשוב כבוד השבת חייגו ליו״ר הארגון החרדי ותסבירו לו מה כתוב בעשרת הדברות ומה קורה למי שמחלל שבת בפרסיה.
 

2 תגובות:

  1. הוא איש חסד אמיתי. מי אתה שתדבר עליו ככה???
    אברך ירא שמים שעוז לכל אחד.

    השבמחק
  2. מה הרבותא? הרי מתנדבים בארגון משתמשים במכשירי הקשר בשבת גם שלא לצורך. רק לאחרונה נחשף מקרה כזה בבחדרי חרדים, אצל זה עם הכובע החסידי והזקן המקוצץ שנראה בתמונה ניצב ע"י הרב קנייבסקי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.