רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 ביולי 2013

במה אתה יותר טוב מהרב סתיו?

מאת  אוהב שלום

לכבוד הרב דוד דרוקמן רב העיר קרית מוצקין

בשבועות האחרונים החלטת להשחיז את עטיך נגד הרב דוד סתיו המתמודד על משרת הרב הראשי לישראל. אתרי חב"ד מלאים במאמרי שטנה  נגד רב תלמיד חכם ירא שמיים ואתה מספר נגדו סיפורים שלא היו ולא נבראו והכי חמור שהכל ברמזים, שהעבירה על כך הרבה יותר גרועה. 

בכלל ברצוני לדעת מי שמך להיות מוכיח בשער? האם הרבי זצ"ל הסמיך אותך לדבר בשמו, האם לפני שאתה פוצה את פיך נגד הרב סתיו בדקת שבארבע אמות שלך הכל כשורה, שאכן אתה לא עושה את מלאכת ה' רמייה? אני לא ינהג כמוך ויזרוק עליך בוץ ורפש  למרות שזה דבר קל מאד, אבל לא כך נוהגים אנשי תורה ויראת שמיים. ובכלל הקנאות המעושה שלך צריכה בדיקה גדולה מה מסתתר מאחורי זה. לא מצאתי רב עיר שעוסק יומם ולילה בכתיבת מאמרי פלסתר.  

הרב דרוקמן לא כך היא דרכה של תורה. גם אם יש חילוקי דעות יש דרך איך לעשות זאת ולא לזרוק רפש אחד בשני. 

למרות שהתעניינתי אצל שליח של חב"ד בעירי והציע לי לא להגיב בערך בסגנון "בחב"ד כולנו מכירים אותו ומתייחסים אליו בהתאם", ובלשונו שיום בלי כותרת באינטרנט על הרב דרוקמן זה בבחינת פיקוח נפש לרב, אבל החלטתי שחייבים למחות ולהגיב. ואם ההתקפות נגד הרב סתיו יימשכו מכיוונו של הרב דרוקמן אנחנו נגיב בהתאם ולא נגיש את הלחי השניה.   

בכאב לב

3 תגובות:

  1. הבעייה אם אותו דרקמן שהוא יוכל לכתוב איפה שבא לו והוא משחק אותו תמיד לפי כל מיני שבועונים יוצא שהפרסומת מבחינתו עובדת אבל לא לעולם חוסן כפי שכבר כתבתי לך מי שמך מאן דאמר, מי נתן לך את הכח לדבר בשם חב"ד, דוקא היה זמן שחשבנו שעברתה למשיחים כי התחלתי ליראות שם את הפרסום שלך אבל כניראה הבור ריק ואין שם מים וגם צפוף שם עוד לא הגעתה להיות שם המשוגע התורן לפחות בזה נצלתה.
    לעצם הענין יש לך זכות לכתוב כמה שבא לך הרי צריך לעשות איזה עבודה שתצדיק את המשכורת אבל בבקשה כחסיד חב"ד אל תיציג אותי ואני ממש בטוח שיש עוד שחושבים כך,
    דרך אגב התמונה פה דוקא מאד יפה .ואני חושב שיש לך
    ממש הזדמנות אם לא איזה רעבה. לפחות רב ראשי,
    ואני רוצה לזכותך שאני לא מכיר עליך סיפורים כמו גרוסמן. אז קדימה לעבודה שהייה לך קבלות.

    השבמחק
  2. פעם כשבחרו רב היו בוחנים אותו
    על גדולה בתורה,
    על כושר דרשה,
    על יכולתו לחזק חומות הדת,

    היום מבקשים מהרב מכתב הבטחה
    שישמור על השולחן ערוך.

    בושה וחרפה.

    השבמחק
  3. האוהב שלום - הוא לא אוהב ולא שלום - אלא נציגו החבדי של סתיו..

    הרב דרוקמן לא הזכיר את סתיו בשום מאמר וכל ראש הגנב בוער הכובע..

    דרוקמן הוא מראשי רבני חב"ד.. מהבכירים שבהם - ולא חושש להביע את דעתו הברורה.

    אני מציע להגיב עניינית למאמרי הרב דרוקמן ולא להסתתר מאחורי כנויים כ"אוהב שלום".. הרב דרוקמן כותב מאמר חתום בשמו - ואילו אוהב שלום הסתתר מאחורי ניקו והרי הוא לא יותר מפאשקוויל..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.