רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2013

ציוני אמסטרדאם בהשמצות ועלילות על ענתבי

מאת אמסטרדמי

הרשעים כים נרגש השקט לא יוכלו, ציוני הולנד, חבורת זבים מתבוללים קלים וריקים, כעסו וזעמו על ביקור סגן ראש העיר בבית הרב ענתבי שליט"א, כעסו על התקשורת בהולאנד שהשתתפה בצערו של הרב ענתבי והפרסום שקיבל, זעמו וכעסו על ה"אנטי ציוניסטישע רבינער" המתפרסם מעת לעת בתקשורת המקומית ותקוע להם כעצם בגרון, והחליטו לבזות ולהשמיץ את הרב ענתבי בצורה שפלה.

לאחר אירוע התקיפה, בעת שהחלים הרב ענתבי בביתו, שלחו אליו איש בעל לשון חלקות, זשורנאליסט צעיר גוי גמור אשר אביו רק יהודי והוא מכנה עצמו "חצי יהודי", ו"חצי יהודי" זה בא אל הרב ענתבי בדרכי מרמה כאילו הינו אוהבו, ושיכנעו לעשות כתבה באחד מעיתוני הציונים בהולאנד... עיתון "ניו איזראעליטיש ויקבלאט" ההיסטורי, וכן בעוד איזה סייט ציוני הולאנדי. 

שם דיברו בלשון סרה וגנאי על הרב ענתבי, את כל פרשת תקיפתו הידועה ע"י שליחי הציונות שעשו אותו נכה ל"ע, הכל הקטינו והציגו כאיזה מקרה קטן של כמה בעיטות, את העושק אשר עשקו ממנו את דירתו ורכושו באר"י משפחת אישתו הציגו שהוא האשם והוא הרשע וכו', ושהוא רמאי ושקרן, ואינו מעוניין לראות את בנו כי בנו ציוני, ועוד כהנה וכהנה עלילות שפלות שקרים ובדותות, ועוד שלחו ידם לבזות אבותיו הקדושים והחשובים, אשר כידוע בא הרב ענתבי ממשפחת רבנים מיוחסת וחשובה מדמשק, משפחת ענתבי, אשר כתבו בגנאי וזלזול על כמה מרבני המשפחה עפ"ל. 

כל זאת העלילו רשעי ציוני אמסטרדאם השפלים אשר רובם ככולם מתבוללים ומעורבבים כבר עם הגויים, שפלים אלו אינם מבינים אבל שלו היו כותבים דברי שבח על הרב ענבתי אז באמת היה לו זאת לגנאי, אך מה שכותבים עליו לגנאי, זה בוודאי שבח גדול ונשגב עבורו.

 ויהי רצון שיושיע השם כבר בקרוב את הרב ענתבי שליט"א מכל צרותיו ומצוקותיו, ויהי השם את יוסף, וכל אשר יוסף עושה השם מצליח בידו, במהרה בימינו אמן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.