רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביולי 2013

65 שנה שאגד מזלזל בנו

בתגובה על דברי דובר אגד רון רוטנר בראיון בגלי ישראל: "זאת תופעה חדשה... בשנה וחצי האחרונות! מתוך ה51 נוסעים 27 לא משלמים... מדובר על קומץ חרדים המונה אלפים בכל הארץ.... יש נתונים וזה מתועד... הגניבות בכל הארץ... ממירון עד אופקים וכו' • אצל ערבים אין כזו תופעה" (בגלל שהם לא נוסעים באגד....ו.. אלו שנוסעים משלמים.) 
לכבוד
נוסעי ״אגד״ היקרים
שלום רב,
בימים אלו הנהלת ׳אגד׳ יצאה בפרסום אגרסיבי נגד המגזר החרדי שלא משלם כסף על נסיעתו. 
ב׳אגד׳ שכחו שהם לא עומדים בקצב תיגבור האוטובוסים במגזר החרדי ולא רק שלא נותנים שירות מינימלי אלא מזלזלים יום יום בציבור הנוסעים.
כמעט וכל הזמן יש קריסות של מערך התחבורה, במיוחד בזמני החתונות, בחגים, בימי שישי ובמוצאי שבת. 
הקריסות מלוות בהמתנה רבה לאוטובוסים שלא מגיעים לתחנות ובסבל רב למשפחות ברוכות הילדים שאין להם את האפשרות לנסוע ברכבים או במוניות.
גם כאשר מגיע אוטובוס לא כולם זוכים לשבת ועשרות ילדים, נשים בהריון, אנשים ומבוגרים עומדים בתוכו או שיושבים על רצפת האוטובוס. 
והחוצפה הכי גדולה, שעל השירות הלקוי של חברת ׳אגד׳ הם מקבלים מהמדינה סובסידות של עשרות מיליונים ובמקום להשקיע בתגבור התחבורה ובנתינת שירות שמגיע על כסף שמקבלים מהנוסעים ומהמדינה הם משקיעים את כספם על פרסום שלילי נגד המגזר שסובל מהם. 
בעקבות כך הוחלט שמהיום והלאה נוסעי ׳אגד׳ שעומדים בנסיעה. או שסובלים מהשירות הלקוי, לא משלמים כלל על הנסיעה!!!
כי רק כך נגרום להם לתת שירות טוב לציבור החרדי ושיפסיקו לזלזל בנו
בתקווה לשיתוף פעולה מצליח
נוסעי אגד הממורמרים והמושפלים

תגובה 1:

  1. עצומה נגד אגד...



    http://www.atzuma.co.il/negedegged


    פורסם בתאריך: 14/07/2013


    לכל דבר יש גבול!
    אגד מזלזלת בציבור החרדי הענק שמפרנס אותה, ולפני כשבוע החלה בפרסום אנטישמי כנגד אותו ציבור, ע"מ להסיט את האש מתחקיר גלובס שנערך כנגד הבכירים בחברה שמתפרנסים בסכומי עתק ועל גבול השחיתות.
    אגד יצאה בקמפיין כביכול 'כל' החרדים גנבים אע"פ שאין בידיה הוכחות לכך, וכל מגזר אחר היה יוצא להגנת שמו הטוב.
    אנו מודעים לעובדה שאגד מעזה לעשות זאת כתוצאה מגל ההסתה ההולך וגובר כנגד המגזר החרדי, ואילולא ההסתה מהחודשים האחרונים היא לא היתה מעזה לעשות זאת, אולם אנו סיימנו להגיש את הלחי השניה.
    דבריו של דובר אגד רון רטנר בשבוע שעבר: הקמפיין 'לא נוסעים – לפני שמשלמים' מיועד רק לחרדים, רק הם גונבים-לא משלמים, לא מצאנו ערבים שגונבים – הקמפיין אינו מיועד רק לקוי הכותל במוצ"ש, אלא לאלפי חרדים בכל הארץ שלא משלמים.
    עוד מדבריו: זאת תופעה חדשה… בשנה וחצי האחרונות מתוך ה51 נוסעים 27 לא משלמים… "מדובר על קומץ חרדים המונה אלפים בכל הארץ"הוא אומר. יש נתונים וזה מתועד… הגניבות בכל הארץ… ממירון עד אופקים וכו' – אצל ערבים אין כזו תופעה".
    לחי אחת תרמנו למען ערך לימוד התורה וחיי יהדות בארץ ישראל, ואנו מוכנים לשלם ע"כ. אולם לא נגיש את הלחי השניה על זכויותנו הבסיסיות, ובפרט לא על טענות זהות לחלוטין לאלו שנשמעו כנגד היהודים בגרמניה שלפני מלחמת העולם השניה.
    בגרמניה נטען כי היהודים גנבים ומלווי בריבית, עושקים את הקופה הציבורים ויושבים על כל התפקידים הבכירים. עד היום היהדות העולמית מזועזעת מהטיעונים דאז, ונלחמת בכל תוקף שלא יישנו.
    תארו לעצמכם שיעלה גרמני לשידור, ויאמר שלא התכוין לכל היהודים, אך כיון שחלקם הם אכן כאלה (וברור שהיו כאלה), לא היתה לממשל הגרמני ברירה אלא לצאת באמירות אלו ע"מ למגר את התופעה. אז אולי הם לא היו נאצים? אולי אגד זהה להם באופן מוחלט? אולי דובר-אגד רון רטנר מתנדב לשכתב את מיין קאמפף?
    לא היית חוזר לעולם למכולת לו המוכר היה צועק עליך מול כל השכונה שאתה גנב, כשלמעשה אתה יודע שהמוכר שיקר ורצה רק לבייש אותך.
    לא נשתוק!
    לא ניסע באגד עד שתננצל!
    לא ניסע באגד עד שרון רטנר יפוטר!
    לא נקבל התנצלות בנוסח 'הדברים הוצאו מהקשרם'. שבענו משטויות כאלה.
    רון רטנר אמר בפירוש שכל החרדים גנבים, ושאצל הערבים זה לא היה קורה!
    רון רטנר שכח שיש דבר נוסף שלא היה קורה אצל הערבים. הם לא היו שותקים על כזה קמפיין.
    רון רטנר, צא לשוק עם ספרך החדש: מיין קאמפפיין.



    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.