רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2013

מכנובקה הכתה בבעלזא - ספר הטלפונים שלה מונה 1200 חסידים מרחבי העולם לעומת 6000 של בעלזא

מאת בעלזער

מכת קשה לבעלזא, מדריך הטלפונים החדש של מכנובקה יצא לאור ובו רשימת 1200 החסידים מרחבי העולם.  בעלזא עשו אתמול שמיניות באויר לקבל את הרשימה ולהצליב את הכפולים.   
לבלז יש ברשימה שלהם 6000  בכל העולם עד היום כשישבו עם המשטרה על העליה בהר המנוחות למנוע את המכות, בעלז צעקו כי מכנובקה הם רק 3% אחוז עכשיו כשרואים רשימה הצד השני כבר 20 אחוז ולא עוד 3 אחוז, זה כבר לא נעים כל הסיפור אחר

5 תגובות:

  1. בבעלז לא מתרגשים מה-20% שיש למכנובקא, כי הם לא נראים אף פעם ביחד.

    השבמחק
  2. לא יודע כמה יש לבעלז אבל אם למנובקה יש 1200 אתה צנצנת יש לי דוד מחנובקי ידוע לא מזמן ביררתי איתו כמה משפחות יש להם הוא סיפר לי בגאווה שיש להם 450בערך ופירט לי כמאתיים בלודון מאתיים פלוס בארץ ועשרות באמריקה אז באמת חיים הבלוג מעניין אבל תיצמד לנתונים אמיתים

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיקו כבר עם הלמי יש גדול יותר כי עללאראססי שלהרי-קרישינה והישועים ולעוד אלף כתות מסריחות יותר יהודים משניהם גם יחד. מה זה פה מדגרה של ציפורי פארנצ'ות שהמוצלח הוא בעל התפוקה הגדולה יותר?! תספרו לי על יראת השם מדות תרומיות ואהבת חסד
      לא מתביישים?!

      מחק
  3. מאת מכניבקער
    מדובר בחסידי הכסף של הצי'קים מלונדון
    האדמור ממכניבקע אמר שאין לו אפשרות להשתמש בשם בעלזא
    ןרוצה שלום ואינו רוצה במחלוקת יותר
    ואז אויים שיעצרו לו את הכספים ויסגרו לו את המוסדות
    וגם חסידיו איימו עליו שאם לא מחלוקת עם בעלזא הם יעזבו
    אותו ושיתפטר מהאדמורות ושולטים עליו
    זאת ועוד שכבר כיום שמעתי שמכניבקא הם אותו מספר אנשים
    כמו בעלזא רק חסר להם שמונים וחמש איש
    כך שכבר כיום יש להם חמש אלף ותשע מאות
    ואינני מבים מה הענווה של מכניבקא לספר בספר טלפונים את המספר האמיתי ?

    השבמחק
  4. לגבי מכנובקה יש לי קו נייעס אם תוכל ליצור איתי קשר במייל 6398180@gmail.com אין לי בעיה לתת להם במה וכן כל מי שרוצה לעדכן על אדמור כזה או אחר שישנם כאלו חזקים שמנסים להוריד אותם שיצור קשר במייל הזה.
    הקו שלנו מכונה הנייעס החרדי המספר לשמוע חדשות הוא 036546543 או מכשרים 0722133453

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.