שנים לפני שפרצה מלחמת שמחת תורה הפגינו השמאל נגד נתניהו, הם מבקשים להפיל את שלטון הימין בכל מחיר וללא כל קשר למדובר, בכל שני וחמישי המציאו משהו אחר, כל מה שזז טוב להם בשביל להפגין נגד נתניהו. כאשר חטפו מאתיים חטופים זו הייתה בשבילם סחורה מצויינת להפגנות, וכאשר שאלו אותם מה הם מעדיפים חטופים או שלטון נתניהו, הם מעדיפים שכל החטופים ייהרגו והעיקר שנתניהו יפול. לכן, כל הנושא הזה של רצח השבויים אין לו מקום בויכוח הפוליטי, זה נחרץ עם החטופים ובלי החטופים. כאשר שאלו את המפגינים בחדשים האחרונים אם מחזירים את כל החטופים חיים אתם מפסיקים להפגין, תשובתם ברורה, נמשך להפגין על נושאים אחרים
לכן כל מי שמנסה לרמות את הציבור כאילו ששייך אחדות במדינה, או אפילו נסיון לדבר כזה, טועה ומטעה. זה לא שייך כל עוד הימין מתרבה והשמאל מתמעט דמוגרפית, לשמאל בעיה רצינית, אין להם איך להביא יותר קולות לקלפי, מספר כיתות א שלהם הולך וקטן ומספר כיתות א של החרדים הדתיים והמסורתיים מתרבה מדי שנה במספרים גדולים, וכל עוד שזה המצב המרמור של השמאל יילך ויגבר, מדובר במצב שיחמיר משנה לשנה, מפנקס בוחרים אחד לבא אחריו, והדרך היחידה שלהם היא לחלק את המדינה לשתי מדינות, ולא אחת יהודית ואחת ערבית, אלא שתי מדינות של יהודים, השמאל ישלוט בכמה ערים והימין בערים אחרות, רק זה אולי יביא לרגיעה, אם כי בינתיים אף אחד לא יאמר זאת בפה מלא
כל מי שמנסה לבא לקראת השמאל הוא כזה שבא לקראת החמאס, אין כאן כל דרך וסיכוי של פשרה או משהו באמצע. בעבר חשבו כי אם תהיה ממשלת אחדות אולי זה יקל קצת, מפני שהשמאל גם יהיה בשלטון זה ירגיע אותם. מתברר כי בשמאל מבקשים לכלות את הימין ובעיקר את הדת, הם קיוו דרך הצבא לחלן את החיילים ו'לחנך' אותם לשמאלניות, וזה לא הולך בינתיים, ולכן הם נאבקים ונלחמים ואין כל פתרון למצב הזה פרט לכניעה לחילוניות השמאלנית דבר שאין לו עוד סיכוי, הם התחילו במלחמה הזו מאוחר מדי, אם כי ייאמר כי הם הצליחו במשך של 75 שנה לפחות חצי מדינה לחלן דרך הצבא ודרכים אחרות
המהומות היום בישראל בעניין החטופים הוא פוליטי ושקרי, את אף אחד לא מעניין החטופים האם הם חיים או מתים, כל עוד הימין שולט מצידם שיהרגו את כל החטופים, הם מבקשים את הראש של נתניהו וכל עוד שלא יזכו לכך, נגזר עלינו להמשיך ולחיות עם המצב הזה
חיים שאולזון
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.