רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ מרדכי הלפרין: לפני המראתו לארה"ב נתניהו העביר מסר לראשי המפלגות החרדיות, באמצעות ר' הסגל, שלא ישוב לישראל במהלך השבת. ראשי המפלגות לא לוקחים ברצינות גדולה מדי את האמירה של רה"מ

✅ הרשות לאכיפה במקרקעין פתחה בחקירה בעיריית בני ברק: עשרות נחקרו באזהרה.

✅ העדה החרדית' מכריזים על הפגנה ביום ראשון מול לשכת הגיוס בירושלים בעקבות זימונים לגיוס לבחורים חרדים. הצו הוא לחיוּל ולא לצו ראשון כבעבר. במידה ולא יתייצבו, הם יוכרזו רשמית  כמשתמטים עם כל ההשלכות.

✅ החודש השלישי ברציפות: קרן עולם התורה הפקידה השבוע את התקציב לחשבונות הישיבות והכוללים. עד היום בוצעה העברה ל-735 ישיבות וכוללים הכוללים 39,500 בחורים ואברכים. עבודת בדיקת הבקשות עדיין נמשכת ויש צפי להגיע לכ-1100 מוסדות תורה שיקבלו תקצוב חודשי מקרן עולם התורה

✅ מח"ש חקרה היום באזהרה שני שוטרים שתועדו בתחילת השבוע מכים באכזריות מפגינים חרדים קיצונים בבית שמש

✅ מיכאל שמש: מקור המעורב בשיחות סער נתניהו -  פיטורי גלנט והחלפתו בסער הם ״עניין של זמן״, גם אחרי הודעת סער ולפיה הוא ׳ויתר׳ על תפקיד שר הביטחון - נתניהו נחוש לבצע את המהלך.

✅ משפחתו של יובל קסטלמן ז״ל פנתה ליועמ"שית בטענה כי המשטרה שיבשה את החקירה. לטענתם המשטרה גבתה עדות מרופא מחוז ירושלים בניגוד להנחיית פרקליט המדינה שקבעה שרק מח"ש תגבה עדויות: "לקות מקצועית ואנושית". (ביני אשכנזי).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.