רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בספטמבר 2024

יומן - חיים שאולזון

 


אדמו"ר חולה שאינו שולט על מעשיו

כבר שנים שהשם הזה מככב בכל מה שקשור במעשים מגונים, והוא מקפיד שחלילה לא ישכחו כי הוא 'רבי', ככל הנראה זה מה שמתיר לו מעשים כאלו. אחרת היה צריך להתבייש שהוא אדמו"ר העושה דברים כאלו. מה שאני מסיק מן השנים שהוא מכהן כאדמו"ר וממה שקורה סביבו כי יש לנו עסק עם אדם חולה פשוטו כמשמעו שמעולם לא הלך לרופא לחפש פתרון לבעיה שלו. מדובר בסיפור רודף סיפור ולא רק עם אנשים מבחוץ, כולל בני משפחתו והקרובים ביותר אליו מי שאינם חשודים כי הם רוצים ברעתו. רק לפני כמה חדשים הוא היה עצור והנה שוב על מעשים חמורים אחרים. דינו כחולה, אבל דווקא בשל כך אסור לו להיות חפשי מפני שהוא מזיק, אחד כזה חייב להיות רחוק מאנשים, למנוע מפגעים מן הסוג הזה

לאן נעלמו בני משפחת האדמו"ר?

הטענה כאן היא לבני המשפחה. נכון שחלק מהם נפגעו ויש להם לב מלא עליו. אבל האחרים מדוע הם לא עשו דבר בכל השנים לקחת אותו לרופא, להכריח אותו לקבל טיפולים. ישנם זריקות למצבים האלו, ישנם מי שלוקחים תרופות למנוע את היכולת לסטות בתחומים האלו, כאשר רואים כי מדובר במי שאינו יכול לשלוט על עצמו, אין ברירה אלא לעשות למענו ולמענכם. האיש הזה מזיק בתחום הזה כל כך הרבה, קחו את רשימת הנפגעים כולל בני משפחה, אלו מספיקים בשביל שייאלצו אותו אפילו בכח ללכת לטיפול. הוא מבזה את עצמו אותכם ואת כל המושג של אדמורו"ת, אנשים חושבים שאדמו"ר הוא צדיק ולא חוטא, אז הנה יש לכם אדמו"ר העושה מעשים שאם הוא לא היה אדמו"ר כבר לפני שנים היה בבית הסוהר

לתשומת לב, גם אדמורי"ם חוטאים!!!

כאשר אומרים מילה על אדמו"ר או ראש ישיבה מיד נזעקים היתכן לומר ככה על מי שיש לו רוח הקודש מי שהוא 'צדיק' ו'בנן של קדושים'. אז הנה יש לכם דוגמא של אחד כזה הנושא בכל התוארים שהזכרתי, וחוטא בחטאים נוראים, לא רק עם זרים גם עם בני משפחה הכי קרובים. תשמעו מה מספרת בתו, ותבינו שאפשר להיות אדמו"ר לעבור עבירות, ולא רק בתחום הזה. ישנם מי שנגועים בגניבה גזילה והונאה, וישנם מי שנגועים בכעס, וישנים מי שנגועים בכוחניות ושלטון, ובעוד עניינים. מי שמתנהג לא כמו שאדמו"ר צריך להתנהג אינו צדיק ואף גרוע מן האדם הפשוט, מפני שהם לפחות לא מבזים את התואר. אדמו"ר שמתנהג ככה, מבזה את עצמו את משפחתו ואת כל המושג של אדמורו"ת. הנושא בתואר 'בירושה' אינו אומר שהוא צדיק וישר, ואם לא היינו עכשיו לפני ראש השנה הייתי מזכיר לכם כאן כמה כאלו

הפגנה לא אלימה איש לא ישמע עליה!!!

צד שני למטבע האלימות בהפגנות, ובמיוחד אצל חרדים. כאשר אתה מפגין בשקט איש לא יסובב את הראש לכיוון שלך, ולא תזכה למילה בתקשורת, ואם כן, אז כמה שורות בעמוד אחד לפני האחרון שם למטה היכן שאף אחד לא יראה. האלימות היא חלק מן המשחק, ולכן לבא בטענות מדוע יש אלימות קשה, מפני שזה כל העניין. האם צודקת האלימות ברור שלא, אבל אלו הן טבעם של דברים, ולכן לבא בטענות על האלימות היא לא במקום. מה שכן, הפגנות ממקורן הייתה אלימה, אם כי בדרכים אחרות. זוכר אני את ההפגנות של נטורי קרתא לפני חמישים שישים וכמעט שבעים שנה, איך שהשוטרים היו גוררים את ר' עמרם בלוי מבלי שהוא הרים עליהם יד, ככה הוא הרוויח גם את התקשורת ואת הפרסום. אנשיו בו זמנית שיחקו את זה אחרת. לדוגמא, הייתי משתתף בהפגנות של שבת בככר השבת ובשבטי ישראל, שם היו אומרים תהילים שמכונית תעבור על מנת שיוכלו לזרוק עליה אבנים. אם רוצים אנו למנוע אלימות אצל מפגינים תכתבו על ההפגנות שאינן אלימות אולי ככה נתקן ולא יזדקקו עוד לאלימות

גניבות במקוואות אינן חדשות - המצלמות חדשות!!!

בימים אלה מסתובב קליפ ממצלמת וידאו שם רואים איך שגונבים במקווה. אתה עושה את עצמך כאילו שאתה מתפשט או מתלבש ובו זמנית מחטט בכיסים של בגדי האחרים. חבל שעדיין המקוואות עובדים בשיטה הזו, ולא בשיטה שכבר קיימת בכמה מקומות, שם לכל אחד ארון משלו עם קוד שרק הוא יודע איך לפתוח ואף אחד לא יכול לחטט בבגדיו. במצלמה שהתפרסמה רואים בחור איך שהוא גונב, עשו לו שיימינג על מנת לחנכו, ויש האומרים שהוא עצור. מן ההיסטוריה גניבות במקוואות היה מקובל במיוחד במי שביקשו לפגוע. המתינו לו במקווה וכאשר נכנס למים היו גונבים את בגדיו ומשאירים אותו בלי בגדים. עשו את זה גם למי שהיו אדמורי"ם. זו הסיבה מדוע היו מי שלא היו הולכים למקווה, או למקווה פרטית. מה שמפליא איך זה שאנשים לוקחים עימם כסף ומסמכים למקווה, כבר שנים שחכמים לוקחים רק את מה שהם צריכים במקווה חוץ מזה כלום. אם אתה בא ברכב משאירים הכל ברכב או בבית, אבל ישנם עדיין תמימים הסומכים שכולם יראים וחלילה לא יגנבו. אז הנה קיבלתם שיעור נוסף בקורה במקוואות, ובעתיד מי שרוצה שלא יגנבו לו כסף ומסמכים שיגיע למקווה עם בגדים בלבד שגם זה לא בטוח שלא יגנבו, ישנם מי שמסוגלים לעשות לך תרגיל ולקחת את הבגדים בשביל שלא תוכל ללכת הבייתה

פיצול הקולות בבחירות לרבנות עלולות להפתיע 

במירוץ לרבנות הראשית שניים מן המועמדים הספרדים משוכנעים שהם מנצחים. בין המועמדים האשכנזים שלשה לפחות משוכנעים כי הם מנצחים, רק ספרדי אחד ואשכנזי אחד ינצחו, אבל עד ליום הבחירות לכל אחד מהם סיבות מצויינות מדוע הם המנצחים. מה שיקרה בקלפי הסיפור כבר אחר. השאלה היא מה טוב לציבור, אם משקיעים כל כך הרבה זמן להחליט מי טוב יותר לאינטרסים הדתיים, אז האל"ף בי"ת שצריך לקחת בחשבון שהפיצול מסכן, ועלולים להיבחר דווקא מי שלא רוצים בהם. טוב יהיה אם יעבדו יחד, לא חלילה שיחליטו במי תומכים פוליטית, אלא מי הטוב יותר לאינטרס ההלכתי, ולשכנע שיצביעו לו. ואם יש כמה כאלו אז אנו בבעיה, ושלא נופתע אם ינצח דווקא מי שהיינו כל כך בטוחים שלא יבחר

האשמה של הילדים או של המחנכים?

כואב מאוד לעסוק בנושא שכזה מפני שיש לנו כאן עסק מצד אחד עם ילדים, ומן העבר האחר עם מחנכים שבודאי לא התכוונו ולא רצו שיקרה דבר כזה. לעסוק בילדים זה הכי קשה, מפני שילד הוא ילד ואינו קולט כי הוא מסוגל להרוג את החבר שלו בלי אקדח. אם מישהו חושב שהאקדח מסוכן לילדים, צודק לכאורה, אבל מעשית הילדים יכולים להרוג ילד בצורת החרמה ופגיעה, וזה חייב להדאיג מאוד. המחנכים חייבים להשקיע הרבה כח בילדים להימנע ממצבים כאלו, וחייבים תשומת לב לכל ילד מפני שאתה לא יודע מי יהיה הקרבן הבא. זה לא המקרה הראשון ונתפלל שזה יהיה האחרון, אבל אם לא נקדיש זמן להתייחס לילדים, אין כל בטחון שחלילה לא יקרה שוב דבר כזה. אין לי ספק שאף אחד כאן לא התכוון חלילה לפגוע בילד, אבל מה שבטוח לא לקחו בחשבון את הבסיס כי אפשר להרוג על ידי החרמה ועל ידי אי התייחסות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.