רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בספטמבר 2024

הערות והארות

 

ספרו פעם על הלב שמחה זצ"ל שגנבו לו מכנסיים במקווה הוא ביקש למישהו לחפש בחוץ ואמר לו שתמצא את זה עם כל הכסף, אחרי כמה דקות חזר ההוא עם המכנסיים והלב שמחה הכניס את היד לכיס והוציא את כל הכסף ואמר אל תתפלאו איך ידעתי פשוט ביקשתי לחייט לתפור לי כיסים ארוכים עד למטה והגנב שהכניס את היד חשב שיש חור בכיסים וזרק מיד את המכנסיים להפטר מהם.
===============
מבלי להצדיק את המכות. קול חרדי שונה, שמגיע אלינו הערב מבית שמש: "רק מי שגר פה וחווה יום יום על בשרו את הטרור שמפעילים עשרות סיקריקים, מבין שאין ברירה אחרת. זו השפה היחידה שהם מבינים. גם בכל הארץ - המנהיגות החרדית חסרת מענה מול אלימות פנים-מגזרית שפושה ומתרחבת בשנים האחרונות בכל תחום ובכל מקום עד לאנרכיה ממש, כך שהמענה 'מבחוץ',  בעזרת שוטרים קשוחים, היא בתכלס ההרתעה היחידה מול הברבריות שמאיימת לכלות כל חלקה טובה בקרב מחננו".
===============
ינון מגל:
‏בטבח בדרום: ביבי הראש ביבי אשם.
‏במבצעים המזהירים בצפון: מי זה ביבי?
===============
עמית סגל  על סערת האלימות המשטרתית אמש בבית שמש: ההתקפלות של המפכ״ל בכל פעם שנשמעת מתקפה של יותר מכמה ציוצים על התנהגות שוטריו היא ההפך ממנהיגות. איך לשיטתו אמורים שוטרים להתנהג כלפי חבורה אלימה וביריונית שמנסה לפוצץ כנסים, לשבור מכשירי טלויזיה ולגבות פרוטקשן? כבר היה מפכ״ל שהתמכר לחנופה לטוויטר, ולא נראה שיש מי שמתגעגע במיוחד לרוני אלשיך. גיבוי לפקודים זה לא מילה גסה.
===============
גל הצילומים מהגנבים במקוואות מעלה שאלה מטרידה: האם ראוי שיותקנו מצלמות בכל הרזולוציות המתעדות ילדים ומבוגרים ללא בגדים, אין חשש שצילומים כאלו יעברו בקלות לגורמים שליליים? התיעוד המלא של הילד הגנב הופץ ללא צנזורה כשהוא ללא בגדים - גם אם הוא גנב מגיע לו לא להיחשף כך. מי אחראי לנזק הזה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.