רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בחשבון הטוויטר שלו: ״הערב שוב נוכחנו כמה הפרקליטות היא חונטה מושחתת. מוטה ונגועה מכף רגל ועד ראש. שמסכלת ומכשירה מינויים, אך רק לפי אינטרסים. פותחת חקירות פוליטיות. ומתנהלת מהמקפצה בניגוד לחוק. כל זמן שלא נעשה שם סדר, ישראל איננה דמוקרטיה״ .

✅ שר התקשורת שלמה קרעי: "מנדלבליט ושי ניצן הפכו את החוק לכלי שרת בידיהם, תוך ניצול כוחם לרעה להשגת מטרותיהם. פרקליט מדינה, יועמ"ש, יו"ר לשכה ומסתבר שאפילו שופטי העליון! - ״כל עוכרי ישראל שם באותו פאנל״. עבריינים. ההקלטות שפורסמו היום חושפות כיצד בכירי המערכת רקחו מזימה מהחמורות שידענו. אבל לצערי, מתוך היכרות עם מעלליהם של התופס והנתפס בגרון, אף אחד מאיתנו לא ממש מזועזע. לרסק ולבנות מחדש. עכשיו" :

✅ שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: הקלטות מנדנבליט שחשף הערב עמית סגל עצובות מאוד ומלמדות על מצבה העגום של מערכת המשפט בישראל ועל הריקבון והשחיתות שפשו בה לאורך השנים. מהייעוץ המשפטי לממשלה, דרך פרקליטות המדינה ועד בית המשפט העליון. כך מונו פרקליטים ויועצים בקומבינות ותרגילים מסריחים :

✅ שמעון ריקלין על הקלטות מנדלבליט: במדינה מתוקנת. עוד הערב היו מבטלים את כל תיקי נתניהו. שמושחתים קידמו. ומזמנים את מנדלבליט ושי ניצן לחקירה מיידית. איזו חבורת עבריינים מתועבת וצדקנית :

✅ התנועה לאיכות השלטון: "חשיפת חדשות 12 מאשרת את החששות שהעלינו בזמן אמת - יש לפתוח בחקירה פלילית נגד כל המעורבים בפרשה" 

✅ איילה חסון: ‏החשיפה המטלטלת של עמית סגל על אביחי מנדלבליט והקומבינה הרקובה, בלשון המעטה שבה מונה   לתפקיד היועמ״ש, אותי לא הפתיעה. חשפתי את התנהלותו הקלוקלת מפרשת הרפז עד פרשת משפטים בושה.  בושה של שומר סף 

✅ ערוץ 7: בדובר צה"ל פרסמו הבהרה על רקע פרסומים שונים בנוגע להתנהלות הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, "כפי שסוכם בין שר הביטחון והרמטכ"ל מבעוד מועד, סגן הרמטכ"ל, אלוף אמיר ברעם, ימשיך בתפקידו ובעשייתו החשובה והמשמעותית במאמץ המלחמתי בחודשים הקרובים וככל שידרש", אמרו בצה"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.