רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ בדרך לסערה? יעקב ברדוגו: "בשעות האחרונות במסדרונות סלאח א-דין בירושלים יש טירוף גדול. התגלה שאחד העיתונאים, כנראה עמית סגל, שם את  ידו על דיסק און קי מתוך התיק של אפי נווה ובו מדובר על מינויו של אביחי מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש, מה הוא עשה כדי להתמנות ובאיזה אמצעים הוא השפיע על חברי הוועדה. מנדלבליט הפעיל את כל התותחים שלו לצמצם את הפרסום"

✅ שר המשפטים יריב לוין אמר השבוע בשיחות עם שרים בממשלה כי לדעתו אין טעם בהשתתפות גורמי ימין בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין. "לדעתי אין לימין מה לחפש שם", אמר לוין. רוטמן שהשתתף בכנס ספג צעקות וקריאות מעורכי הדין שהיו בקהל .

✅ ההקלטות שחושף עמית סגל בהם נחשף כי היועמ"ש לשעבר פעל בעבריינות

✅ ח"כ סעדה: אביחי מנדלבליט הוא עבריין בשירות החוק. 

✅ יעקב ברדוגו: מנדלבליט רצה למנוע גם הערב את שידור ההקלטות בהן יש ראיות לכאורה לשיבוש הליכי ועדת האיתור על ידו, שיבוש לכאורה של עשיית משפט בבג״צ הדן במינויו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. מושחת.

✅ השר יצחק וסרלאוף: מהיום כשתשמעו על "מניעות משפטיות" ו"קשיים משפטיים", תזכרו בכתבה של עמית סגל. הגמוניה של קומבינות ושחיתות.

✅ בהקלטות מנדלבליט שחושף עמית סגל משוחחים מנדלבליט ונווה על דחיית העתירה בבג"צ נגד מינויו של מנדלבליט. השניים דאגו להבהיר בפני השופטים והפרקליטות כי באם מנדלבליט ייפסל, ימונה גיא רוטקופף שנחשב למתנגד חריף של מערכת המשפט. לאחר שהעתירה נדחתה, השניים מדברים על כך שהאיום נקלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.