רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "ברכתי לשר לביטחון לאומי על מינוי תת-ניצב אמיר ארזני לתפקיד מפקד מחוז ירושלים. חשוב שהאחריות על המחוז הרגיש ביותר בישראל יהיה בראשות קצין מנוסה אשר מכיר את האזור והציבור המגוון המתגורר בו".

✅ טרנד ההפגנות נגד החכי"ם החרדים: השמלאנים יגיעו היום בשעה 19:00 להפגנה מתחת לביתו של יצחק גולדקנופף נגד הממשלה והחטופים.

✅ יהודה בוטבול ראש עיריית אלעד הכריז מלחמה על חסידות צאנז - מונע בימים אלו מעבר חסידות צאנז לחינוך ממ"ח קורת רוח מרובה בקרב  גדולי ומנהיגי הדור, לנוכח עמידתו האיתנה של ראש העירייה נגד הכוונה של הצטרפות מוסדות לממ''ח, שנאסרו ע''י כל גדולי ישראל

✅ בני גנץ בשמאלניותו המלאה - בני גנץ בישיבה סגורה: שלום היא לא מילה מגונה. אסור לנו להמשיך לשלוט בעם אחר. צריך הסדר עם הפלסטינים ונתניהו לא מוכן לקחת סיכון בעניין הזה ולעשות זאת (סולימאן מסוודה)

✅ הרמטכ''ל מתכנן לפרוש בסוף דצמבר (חדשות 12)

✅ דובר צה"ל: "הדיווח על מועד פרישתו הצפוי של הרמטכ"ל חוטא לאמת ומשולל כל יסוד. הרמטכ"ל ממוקד כעת כולו בניהול המלחמה, בהובלת צה"ל בלחימה באויבינו ובהשגת מטרות המלחמה"

✅ עתירה דחופה נגד היועמשית, פרקליט המדינה והרמטכל, בענין הדלפת הקלטת המבושלת משדה תימן, הוגשה היום לבית המשפט העליון על ידי עמותת בוחרים בחיים. העתירה דורשת להורות פתיחת חקירה מידית על ידי גורמים בלתי תלויים (ינון מגל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.