רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ גאולה אבן־סער ב103 על השבוע הסוער שעבר עליה עם הדיווחים על מינוי גדעון סער, לתפקיד שר הביטחון: "כזה דבר אף פעם לא ראיתי. מכונת רעל משומנת היטב, הרבה כסף שמושקע באירוע, ניסיון בוטה באמצעות סחיטה, באמצעות איומים כלפי נבחר ציבור והמשפחה שלו"

✅ סער במתקפה על לפיד: הוא מדבר על חוסר ניסיון שלי אחרי שהציע לי להיות ראש ממשלה. הוא לא ילמד מה שאני יודע על ביטחון גם אם יהיה תלמיד חרוץ - והוא לא.

✅ עוד מסער: לפיד אמר לי שרק אני ליברמן והוא ראויים להיות ראשי ממשלה (רוצה לומר - בנט לא מתאים)

✅ עוד חשיפה של סער על המגעים להקמת ממשלת השינוי:  ״בנט ולפיד ניסו להציע לי את תיק הביטחון״ - ברית  מעניינת מאוד שנועדה לקחת מהרמטכ״ל לשעבר גנץ את התיק הבכיר שיועד אליו.

✅ גורם בכיר שהיה במגעים להקמת ממשלת השינוי (שאינו קשור לסער או למפלגתו) מאשר: סער דובר אמת. הוא קיבל מלפיד הצעה להיות ראש ממשלה וקיבל מבנט ולפיד הצעה להיות שר ביטחון- ודחה את שתי ההצעות. (שמש)

✅ ניו יורק טיימס: החברה ההונגרית B.A.C Consulting שייצרה את הביפרים עבור חברת Gold Apollo הטיוואנית הייתה למעשה חברה ישראלית, שפעלה בהשתתפות שתי חברות נוספות שנוצרו כדי להסתיר את זהות מי שייצר באמת את הביפרים - סוכני מודיעין ישראליים

✅ עוד מהניו יורק טיימס: חברת B.A.C קיבלה אליה גם לקוחות רגילים, אך הלקוח הכי חשוב עבורה היה ארגון הטרור חיזבאללה, עבורם יצרה החברה ביפרים שונים לגמרי, והשתילה בהם חומר נפץ מסוג PETN. הם החלו להישלח לארגון ב-2022 בכמויות קטנות, אך מאז שנסראללה הודיע על איסור שימוש בטלפונים, הביפרים נשלחו בכמויות רבות ללבנון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.