רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ במשרד הביטחון מקיימים מגעים מול חסידות בעלזא לגיוס כמאתיים בחורים מהחסידות למשטרה ולצה"ל, כשעל פי גורמים בכירים בחסידות התמורה היא הסכמה לפטור משירות צבאי לשאר אלפי החסידים.

✅ ארי כהן: גורם בלשכת שר הפנים טען בשיחה עם אזרחים שביקשו עזרה לטיפול בדרכונים, כי נציבות שירות המדינה העבירה הנחייה לכלל הגורמים במשרד, שלא לסיע בעזרה בדרכונים ובדברים הנלווים לכך, לטסים לאירופה לכיוון אומן - בשל המלחמה באוקראינה.

✅ יוסי דייטש עולה להתקפה: "ברור ש'שלומי אמונים' זו הכבשה השחורה של 'יהדות התורה', כשהליטאים רוצים הם דופקים ומכים בנו, כשהגערערס רוצים הם מכים ודופקים אותנו. אנחנו לקוץ בעיני אחרים".

✅ אחרי 4 שנים של מאבק משפטי, איש העסקים דן גרטלר ועיתון 'דה מרקר' חתמו על הסדר פשרה במסגרתו צוין כי 'דה מרקר' מודה בכתבי הטענות שהגיש שהוא לא קבע ואף אינו מתיימר לקבוע, וממילא לא נטען, כי התובע (גרטלר) ניסה לעקוף סנקציות כלכליות שהושתו עליו על-ידי האמריקאים'". מבחינת גרטלר מדובר בהישג ובהודאה של העיתון כי לא ביצע את שיוחס לו. בעקבות הפשרה, משך גרטלר את התביעה על סך 9 מליון ש"ח.

✅ שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד על הציבור החרדי: "מדינת ישראל היא כמו ספינה, ולומדי התורה בהבל פיהם, מזיזים את המפרשים של הספינה. לומדי התורה הם הלב של עם ישראל, ובממשלה שלנו מי שלומד תורה ימשיך ללמוד באין מפריע וניאבק נגד כל מי שינסה להפריע"
(יואלי ברים)

✅ ח"כ אייכלר בקול חי: מערכת המשפט כבשה את השלטון. אין דמוקרטיה יש דיקטטורה. המשטרה והצבא כפופים לכנופיית בתי המשפט שיש להם שלוחות בכל מקום. עד היום היה סטטוס קוו שהרכיב את כל השבטים בארץ הזו. כל זה הופר. פרצו את כל הגבולות

✅ ח"כ אייכלר ב'קול חי': אמרתי היום ליו"ר הקואליציה שהסיבה שאנחנו עדיין איתם בקואליציה - כדי לא לתת פרס לשמאל הקיצוני ולבג"ץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.