רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביולי 2024

"להחזיר מיידית את התחבורה הציבורית מבני ברק לחופים הנפרדים - עסקני העירייה מתעמרים בתושבים ממניעים זרים"


 יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק העלה הצעה להצבעה במועצה: "להחזיר מיידית את התחבורה הציבורית מבני ברק לחופים הנפרדים - עסקני העירייה מתעמרים בתושבים ממניעים זרים"

המאבק סביב לקווי התחבורה הציבורית מבני ברק לחופים הנפרדים הסמוכים לעיר, עולה שוב לכותרות לקראת ימי חופשת בין הזמנים, ולאחר שיעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, הגיש הצעה שתעלה להצבעה במועצת העיר, ובה החלטה הקובעת כי "מנכ"ל העירייה ישלח עדכון מיידי למשרד התחבורה בדבר הצורך בהפעלת הקווים הישירים לחופים הנפרדים בתל אביב והרצליה".
כזכור, במשך עשרות שנים הופעלו בחודשי הקיץ קווי תחבורה ציבורית לחופים הנפרדים בתל אביב ובהרצליה, הסמוכים לבני ברק. קווים אלו היו מהעמוסים והמבוקשים ביותר בעיר, ולמרות זאת, כפי שמתאר וידר בדברי ההסבר, העירייה ביקשה ממשרד התחבורה לבטלם בטענה שהוא מתאר כשקרית ש"אין ביקוש מצד התושבים", ובניגוד לכל היגיון תועלתי וכלכלי, ובניגוד לרצון הציבור שדורש את החזרת הקווים.
הנסיעות לחופי הים היוו מצרך בסיסי, ובפרט למשפחות ברוכות ילדים שבעלות נסיעה עירונית סיפקו מענה לצרכי המשפחה במשך כל ימי חופשת הקיץ, והפסקת פעילות הקווים גרמה לפגיעה בעשרות אלפי משפחות שלרבים מהם זו הייתה הדרך היחידה לבלות בחופשת הקיץ.
לדרישתו של וידר התקיים דיון במשרד התחבורה בעניין, פקידי המשרד טענו כי הם נסמכים על דיווחי העירייה ויאשרו את החזרת הקווים ברגע שהעירייה תשנה את החלטתה. 
וידר תקף במילים חריפות את ההתנהלות העירונית וכתב כי: "לעסקני עיריית בני ברק יש רכב פרטי, מה שאין לרבים מהתושבים שזקוקים לתחבורה ציבורית, תפקידם אינו לחנך את הציבור אלא לשרת אותו ואת צרכיו - ותפקידה של עירייה הוא לשרת את התושבים ולא להתעמר בהם.
יהיה מעניין לעקוב כיצד יצביעו חברי המועצה בנושא שמסעיר את משפחות האברכים בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.