רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ פרסום ראשון - נתניהו ואדלשטיין בוחנים תרגיל חדש שנועד לאלץ את האופוזיציה לתמוך בחוק הגיוס - מיזוג החוק שמאריך את שירות החובה לתוך החוק שיפטור את רוב החרדים מגיוס. המטרה היא לאלץ את גלנט וגורמים באופוזיציה לתמוך בחוק כדי לא להותיר את צה״ל ללא חיילים. (דפנה ליאל)

✅ אדלשטיין לח״כים בכנסת: ״אם תמשיכו בפופוליזם תקבלו הרבה  מחיאות כפיים, אבל לא תביאו חרדי אחד לצבא. אני יודע שאם רק תגידו כמה אתם שונאים חרדים תקבלו הרבה מחיאות כפיים, אבל לא מעבר״.

✅ עוד מאדלשטיין: ״אני לא רוצה להביך את לובשי המדים שיושבים כאן ולשאול אותם מה היה כל כך דחוף  להודיע אתמול על אלפי צווים שיצאו ביום ראשון כשמסתבר למחרת שאין שום תוכנית ולא מספר צווים ולא אלפים ולא נעליים״.

✅ הפרשן ⁦אבי בלום‬⁩ לקאהן וחכם ב׳קול חי׳: ״החרדים הציעו לנתניהו פתרון פשוט - להכניס את סער לממשלה במקום גלנט, לא מתנגד כמוהו לחוק הגיוס. כשהוא יהיה בפנים גלי בהרב מיארה לא תעשה בעיות ולא תתנגד אוטומטית לכל הצעה של הממשלה. כיום אנחנו מפסידים בגלל כל המלחמות האלה עם בן  גביר״.

✅ ירחי: סער על השאלה אם יכנס לממשלה בתפקיד שר ביטחון: לא קיבלתי הצעה כזאת. שימו לב שאין הכחשה לאפשרות שייכנס לממשל

✅ אברהם פריינד: ברקע משבר חוק הקומה הכשרה: היום בפארסה מאחורי המליאה, ראש הממשלה נתניהו בהתייעצות דחופה עם שר התקשורת שלמה קרעי, יועץ החקיקה נבו כ״ץ, יהונתן אוריך וראש הסגל צחי ברוורמן

✅ סוף לסאגה: במפלגות החרדיות ובעוצמה יהודית הגיעו לסיכום - חוק הקומה הכשרה תמורת העברת רשות האכיפה לבן גביר. במסגרת ההסכם נקבע שוועדת התקשורת לא תחסום קווים ממניעים פוליטיים כולל בתקופת בחירות. כמו כן, התחייבות של חברי העמותה בוועדה לפעול בסיכום עם החברים המשקיפים (פריינד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.