רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 במאי 2024

מבזקים

 

✅ מנחם קולדצקי צייץ מחדש את מנדי ריזל: לפני כחצי שנה מינה שר הביטחון גלנט צוות שאמון על גיוס חרדים לצה״ל.
בראש הצוות הוצב כפרויקטור האלוף במיל׳ אליעזר שקדי, שהגיש את מסקנותיו לשר הביטחון ולרמטכ״ל ויקיים היום שיחה עם עיתונאים ב-18:15. ומי לא הוזמנו כמעט בכלל? אה, נציגי התקשורת החרדית

✅ איתי גדסי: מבקר המדינה חושף: מסמכים העוסקים בסוגיית ילדי תימן "אבדו". בדוח חושף המבקר כי נתונים שנשמרו במערכת ממוחשבת - אבדו. מחשב של ועדת החקירה הממלכתית לפרשת ילדי תימן הושאל לאחד מעובדי ארכיון המדינה - ואבד. 138 תיקי גניזה אשר הושאלו לעובדי הארכיון שכבר אינם עובדים בו, לא הוחזרו.

✅ יעקב ברדוגו במסר לאביגדור ליברמן וגדעון סער: "הציפייה שלי מהם עדיין קיימת. עדיין לא מאוחר לעשות את המעשה הנכון ולהצטרף לקבינט, לנהל את המלחמה, את המאבק בבית הדין בהאג ואולי גם מול הגורמים בוושינגטון" :

✅ פארסה במפלגת העבודה: ביהמ״ש המחוזי קובע כי הבחירות בשבוע הבא שבהן ייבחר כמעט בודאות יאיר גולן הן בחירות על תנאי. בשל פגמים בהחלטת ועידת העבודה, תכונס בחודשיים הקרובים הועידה שוב, ואם תצביע נגד - יתקיימו בחירות חדשות ליו״ר (עמית סגל).

✅ שר המשפטים יריב לוין העיד הבוקר בתיק 2000 במשפט נתניהו: "הרגשתי מאוים בחקירה - ניסו להכניס לי מילים לפה"

✅ בן דודה של של החטופה כרמל גת, על החלטת התובע בהאג להעמיד את רוה"מ נתניהו והמחבל יחיא סינוואר כאחד: "איזה צביעות! ישראל היא מדינה דמוקרטית שנלחמת על החיים של החטופים והאזרחים שלה ומולנו יש ארגון טרור שמקדש מוות וזה כל ההבדל. להעמיד את שניהם בשורה אחת זה בלתי נתפס" .

✅ צרפת החליטה שלא לגנות את החלטת התובע בהאג: "צרפת תומכת בבית הדין הפלילי הבינלאומי, בעצמאותו ובמאבק בפטור מעונש בכל מצב". ('כאן')

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.