רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2024

מבזקים

 

✅ מנכ"ל אונר"א נגד סגר"ע י-ם אריה קינג שהפגין מול משרדי הסוכנות: מדובר בהטרדה, הפחדה וונדליזם. מצפים מישראל להגן על מבני האו"ם, פעילותו וצוותיו. ('כאן')

✅ בן גביר: ההתנהלות הרשלנית וחסרת האחריות של גלנט - לוותר על קצין מצטיין ומוערך כמו עופר וינטר היא המשך ישיר של ההתנהלות הלקויה שלו והמחדלים במשך כל החודשים האחרונים.

✅ עופר וינטר למקורביו: אני יוצא בראש מורם ומודה על הזכות שהייתה לי לשרת את עם ישראל למעלה מ-30 שנה. אני מתכוון לעשות זאת גם בהמשך (עמית סגל).

✅ משרד הבריאות בעזה שבשליטת חמאס עדכן כי 34,844 בני אדם נהרגו ברצועה מתחילת המלחמה ו-78,404 תושבי הרצועה נפצעו (n12).

✅ סקר אקונומיסט יו גוב: רוב מוחץ בציבור האמריקני (ומיעוט לא מבוטל אצל הדמוקרטים) מתנגד להפגנות הפרו פלסטיניות בקמפוסים, 44 אחוז נגד הפסקת אש בלי שחרור כל החטופים שנותרו. רק 28 אחוז בעד. (עמית סגל)

✅ סקר האקונימיסט: 44% מהאמריקאים מתנגדים להסכם הפסקת האש שלא כולל את שחרור החטופים הנותרים, 28% תומכים. 50% מתנגדים להפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים בקולג', רק 26% תומכים. רובם תומכים בפעולה נגדם, כולל 33% שרוצים מעצרים

✅ המיליארדר ביל אקמן, שהוביל את המאבק באנטישמיות בקמפוסים בארה״ב תוקף בחריפות את הנשיא ביידן על עצירת משלוח הנשק לישראל ואומר ״אני לא יודע איך מישהו שאכפת לו מישראל או מהעם היהודי יכול להצביע עבור ביידן בגלל מעשיו כאן״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.