רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ ח"כ ששון גואטה בקול ברמה: "יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, במקום להתעסק בעובדים ושיפור התנאים שלהם הוא מתעסק בחוק הגיוס, וברפורמה. בליכוד לא פוסלים את הרעיון להעמיד מועמד לראשות ההסתדרות. עד היום לא התעסקנו עם זה, היום בליכוד מדברים על להעמיד מישהו מהצד הנכון".

✅ אדמקר ב'וואלה': בפגישה עם סמוטריץ' גם נתניהו הצטרף ללחצים והבהיר "אם לא נכניס את גדעון, יש סכנה לבחירות". דרעי הציע לפרוש מהקבינט לטובת כניסת סער. סמוטריץ' סירב - והוביל לפרישת סער.

✅ 50 משפחות שכולות של נופלי חרבות ברזל הגישו קובלנה לוועדת האתיקה בכנסת נגד ח"כ איימן עודה על כך שאמר  "מה שהצבא עושה בעזה זה  טבח  ורצח". המשפחות דורשות להופיע בפני הוועדה וכי עודה יורחק מהכנסת לכמה שיותר זמן (אמיר אטינגר).

✅ ‏גורמי ביטחון ישראלים הדגישו בפני המתווכים המצרים כי ישראל לא תעשה ויתורים חדשים על מנת לקדם את המו"מ לשחרור החטופים ורמזו שהפעילות הקרקעית ברפיח תהיה לאחר עיד אל-פיטר - בתחילת חודש אפריל, או בתחילת חודש מאי - לכל המאוחר. כך לפי דיווח בעיתון לבנוני ומפי מקורות מצריים (חדשות 12).

✅ הסנאטור הרפובליקני הבכיר לינדזי גרהאם בהצהרה לתקשורת אחרי מפגש עם בכירים ישראלים: האשמות שישראל מרעיבה אנשים כנשק מלחמתי זה "בולשיט". זה עלילת דם. הצבא הישראלי והממשלה הישראלית עושים מאמצים כבירים כדי לדאוג לפלסטינים לצרכים הבסיסיים (עמיחי שטיין).

✅ הניו יורק טיימס: נשיא ארה"ב לשעבר אובמה מתקשר לעתים קרובות לראש הסגל של הבית הלבן, וליועצים הבכירים בקמפיין ביידן כדי לסייע באסטרטגיה ולתת עצות.

✅ סקר אמריקאי: 63% תומכים בסיום הלחימה רק תמורת שחרור החטופים. 79% תומכים בישראל בסכסוך עם חמאס.

✅ עמית סגל:  נתונים מעניינים בסקר ׳הרווארד האריס׳ - רוב הציבור האמריקני סבור שמדיניות ביידן כלפי ישראל לא נועדה לעשות מה שטוב לישראל ולעולם אלא מה שטוב לביידן פוליטית. נתניהו יותר פופולרי בארה״ב מצ׳אק שומר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.