רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בפברואר 2024

ווארטים

 

📌מהנעשה בקבוצות הדרייברים: אדמו"ר מחפש נהג ספרדי כדי שלא יבין יידיש ו"לא יחשוף את הסודות"

📌הסטריקווער הקודם זצ"ל אמר את זה לפני 40 שנה. הוא אמר שהוא הרבע הכי גדול כי הוא נוסע באוטובוסים

📌 ליל ט''ו בשבט עשו סעודת אמנים.
והנה קם תימני אחד התחיל מיד עם הסחוג...
אמרו לו: היי, יש קדימה בברכות! (מזונות גפן עץ אדמה שהכל, והסימן מג''ע א''ש)
אמר להם: הסחוג הזה יש לו מגע אש

📌מרוקאי נכנס למסעדה ואוכל מכל טוב, מגיע המלצר
ושואל אותו בנימוס: מתי אדוני מתכוון לשלם?
עונה המרוקאי בזעם: אני כבר שילמתי!! אתה לא מתבייש?
עונה המלצר: סליחה, טעות.
יוצא המרוקאי מהמסעדה ופוגש בחוץ פרסי אחד,
אומר המרוקאי לפרסי: אל תשאל איזה מלצר פראייר יש במסעדה.
נכנס הפרסי ומזמין לאכול מכל טוב. ניגש אליו המלצר ושואל אותו בנימוס: מתי אדוני מתכוון לשלם?
עונה הפרסי בזעם: אני כבר שילמתי!! אתה לא מתבייש?
עונה המלצר: סליחה, טעות.
יוצא הפרסי מהמסעדה ופוגש בחוץ תימני אחד,
אומר הפרסי לתימני: אל תשאל איזה מלצר פראייר יש במסעדה.
נכנס התימני ומזמין לאכול מכל טוב.
בשלב מסוים ניגש המלצר לתימני ומספר לו: אל תשאל איזה צרות יש לי היום, היו לי שני לקוחות היום ואני לא זוכר אם הם שילמו או לא..
ענה לו התימני: הצרות שלך לא מעניינות אותי, איפה העודף שלי??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.