רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ וגנץ ממשיך לתמוך בו - לא מתבייש ולא חוזר בו: ח"כ עופר כסיף בערוץ 13: הייתי חותם גם היום על העצומה שהוגשה לביה"ד בהאג נגד פעולות צה"ל בעזה.

✅ ברק רביד: ראש ממשלת קטאר שייח' מוחמד בן עבד אל-רחמן אל-תאני שוחח היום בטלפון עם ראש המוסד דוד ברנע ועידכן אותו כי חמאס הודיע שהתחיל להעביר את התרופות לחטופים, כך לפי מקור שמעורה בפרטים. המקור ציין כי הצד הקטארי לא סיפק הוכחות לכך.

✅ לשכת ראש הממשלה: הצהרת קטאר היא תוצאה ישירה של התעקשותו של נתניהו לקבל הוכחה על הגעת התרופות לחטופינו. ישראל תבחן את אמינות הדיווח ותמשיך לפעול למען שלום חטופינו.

✅ עמית סגל: בית הדין של מפלגת העבודה מורה למזכ״ל לפתוח בהליכים לסילוקה של היו״ר מרב מיכאלי מהמפלגה, לאחר שלדבריו התעלמה מהחלטה שנוגעת למימון לא תקין שהעמידה למועמדת מרצ בבת ים

✅ ערוץ 7: הפרקליטות סירבה לפתוח בחקירה נגד פעיל פרו פלסטיני ואזרח ישראלי שקרא בעצרת בלונדון "לנרמל את מעשי הטבח". הפרקליטות: "הוא התייחס למעשי טבח שנעשים כביכול ע"י ישראל נגד פלסטינים"

✅ המועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ מוביל על הנשיא ג'ו ביידן ב-9% בקרב מצביעים יהודים במדינת ניו יורק (53% לעומת 44% בהתאמה). כך על פי סקר של מכון המחקר של מכללת סיינה. התוצאות יוצאות דופן בהתחשב בעובדה שבוחרים יהודים בניו יורק הצביעו לאורך השנים באופן גורף למפלגה הדמוקרטית. הסקר מגיע על רקע הלחץ האמריקני הגובר על ישראל לשנות את שיטת הלחימה ברצועת עזה כדי להביא לפגיעה מינמלית באזרחים ולפעול למען פתרון שתי המדינות. (Ynet)

✅ הצביעות חוגגת: הנציג הרוסי בבית הדין הבין-לאומי בהאג: זועות 7 באוקטובר, טבח, לקיחת שבויים ופעולות טרור אחרות - אינן הצדקה לעונש הקולקטיבי שישראל עושה בעזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.