רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בנובמבר 2023

מבזקים

 

✅ ינון מגל: בסקרים פנימיים מהיומיים האחרונים שנחשפתי אליהם יש התחזקות משמעותית של הליכוד. ‏מתלבטי הימין חוזרים הביתה, והפער בין הגושים מצטמצם. ‏הליכוד עלה מ-21 ל-37 מנדטים, המחנה הממלכתי 21, לפיד 11. ‏גוש הימין כשמרצ והעבודה לא עוברות: 59. התאמה לראשות הממשלה, נתניהו מוביל 78% מול גנץ (29%) 

✅ שר המשפטים יריב לוין: "יאיר לפיד בוחר לעסוק בפוליטיקה קטנה. קריאתו להחליף את ראש הממשלה בעיצומה של מלחמה, מעידה על חוסר הבנה מוחלט של מה שנדרש בימים אלה"

✅ שר המשפטים יריב לוין:
בימים אלה, בהם נדרשת אחדות בעם, בוחר יאיר לפיד לעסוק בפוליטיקה קטנה. קריאתו להחליף את ראש הממשלה בעיצומה של מלחמה, מעידה על חוסר הבנה מוחלט של מה שנדרש בימים אלה, וקריאתו להעביר את רצועת עזה לשליטת אבו מאזן, מעידה על חוסר הבנה מוחלט של מה שיידרש עם תום המלחמה. אני מגבה את ראש הממשלה, את קבינט ניהול המלחמה, את הרמטכ״ל וראשי מערכת הביטחון ואת כל חיילי צה״ל שפועלים להגנת מדינת ישראל בימים אלה.

✅ השר דודי אמסלם נגד ראש האופוזיציה לפיד: "גם אתה יודע שרק איש אחד יכול לעמוד מול הלחצים הבינלאומיים - וזה רה"מ בנימין נתניהו. לצערי לא למדתם שום לקח".

✅ בית המשפט חייב את דוד ארצי לשלם למעלה מחצי מיליון שקל פיצויים על שטען שיש הסכם סודי בין בני הזוג נתניהו שלפיו הוא חייב לשתפה בכל החלטה, ושההסכם נחתם על ידי דוד שמרון. בין היתר ישולמו גם למדינה 50,000 ש"ח בגלל שגרר את נתניהו לעדות, ו״בזבז זמן ומשאבי ציבור״ (עמית סגל) :

✅ דוד ורטהיים: המשבר בידיעות אחרונות: למרות המלחמה, 8 עובדים יפוטרו באופן מידי. 6 נוספים, בעלי ותק משמעותי יותר, לא יפוטרו אלא יוצאו לחל"ת תוך המשך ניהול המשא ומתן לגביהם. 

✅ למרות שוועדת האתיקה החליטה פה אחד על השעיית חברת הכנסת עאידה תומא סולימן על ציוץ ובו האשימה את חיילי צה''ל בפשעי מלחמה בהפצצת בית החולים בעזה, סולימן לא חזרה בה ולא מחקה את הציוץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.