רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 ביוני 2023

הערות והארות

 

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳ על גדי אייזנקוט: ״הוא מוליך פחד והתבהלה. ב-2016 הוא התנגד לגיוס חרדים והיום הוא הסוכן המרכזי של הכאוס מתוך ארגוני המחאה של החרדים והוא העומד מאחורי כל האירועים של שנאת החרדים סביב חוק הגיוס״.
==========================
ישראל כהן: הציבור החרדי השיב לעצמו את כח ההרתעה מול חברות מסחריות. א"א לקרוא למה שהיה חרם, רק גדו"י יכולים להכריע בעניין חרם. במקרה של אנג'ל זו היתה מחאה ספונטנית שחברו לה אברכי הכולל והחרדים ברשתות.
==========================
יעקב ריבלין: דחיית הבחירות לרבנות הראשית חוסכת לדרעי וסמוטריץ התמודדות עם בעיות פנימיות קשות, אך בדרך יש להם שני מכשולים - בגץ שעשוי לפסול את החוק, ודגל התורה שאם תתנגד לחוק אין לו רוב בכנסת.
==========================
תמר אלמוג ברשת ב׳: משפט נתניהו - ההערכה היא שההגנה תחדש את בקשותיה בתיק 4000 לקבל חומרים על מנת לבדוק אם היה שימוש בתוכנות רוגלה בצורה לא חוקית כחלק מהחקירה. הבקשה מגיעה בעקבות משיכת הראיות בידי המשטרה בתיק רצח, עקב השגתן בצורה לא חוקית בעזרת רוגלה.
==========================
במלאות השבעה למרן הגרי״ג אדלשטיין ישראל קרביץ מבאי ביתו לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״הראש ישיבה לימד אותנו מה העיקר ומה הטפל. לא היה אצל רבינו מושג של ללכת מהר או לרוץ, הרב שך אמר עליו שמי שרוצה ללמוד על יראת שמים שיראה את מרן הרב גרשון הולך. מרן חסר לנו כבר שבוע״ 
==========================
עוד מישראל קרביץ מבאי ביתו לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״הראש ישיבה היה בשליטה מוחלטת בצורה מלאה, יום לפני הפטירה אחרי שנתיים שלא דיבר על בנו שחלה הוא אמר מסכן בצלאל כמה הוא סובל. במשך שנתיים מרן שלט בעצמו לא להצטער כי ידע שזה יכול להזיק לו בריאותית. מרן אמר שלחשוב רע על השני זה עניין של לשון הרע. דיבר תמיד על חשיבות לימוד המוסר שמרומם את האדם״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.