רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 ביוני 2023

מבזקים

 

✅ רמי לוי לגדעון אוקו: הרגשנו ירידה של כ-10% במכירות של לחמי אנג'ל בעקבות החרם.

✅ יוסי דייטש החליט באופן סופי כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לעיריית ירושלים, גם לא כחבר עירייה וסגן רה"ע מטעם אגו"י.

✅ ראה"ע אלעד ישראל פרוש קיבל הצעה לוותר על התמודדות לראשות העיר אלעד, תמורת עמידה בראשות סיעת אגו"י בירושלים וכהונה כסגן ראש העיר מטעם הסיעה.

✅ המהדורה המרכזית ב'קול חי': מסתמן דיל בין דגל התורה לאגו"י על חלוקת הערים החרדיות. אגו"י תקבל את בני ברק, אלעד, ביתר ועמנואל. 'דגל' את בית שמש, מודיעין עילית, קריית יערים ורכסים.

✅ מוטי קסטל: ח"כ אליהו ברוכי מדגל התורה הגיש את מועמדותו לוועדה לבחירת דיינים. ההסכם מול הליכוד קובע כי יהדות התורה תקבל נציג בוועדה - כאשר ע"פ הסכם פנימי בתום מחצית התקופה יתחלפו הנציגים וימונה נציג אגודת ישראל

✅ 'יתד' מפרסם את דברי נציגי 'דגל התורה' שמצהירים במפורש שלא יתמכו ברב מאיר כהנא, יפעלו "בכל דרך" לטובת מועמד אחר (יריצו מועמד עצמאי?) ויגבשו את כלל חברי הגוף הבוחר נגד בחירתו של הרב כהנא (קובי בורנשטיין) 

✅ אנטישמיות בארצות הברית - שני עורכי דין בלוס אנג'לס התפטרו לאחר שהשמיעו הערות פוגעניות כלפי יהודים. עורכי הדין פרשו לאחר דיווח על אימיילים פנימיים שחשפו שהם טיפחו תרבות של זִלזוּל. בין הגילויים: הם סירבו להעסיק מישהו בגלל שהוא יהודי ולעגו לעורך דין על היותו שומר שבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.