רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ יו״ר ש״ס אריה דרעי בראיון ליעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳: ״שלושה שבועות עצרנו את החקיקה במליאת הכנסת ולא באו לדבר. למה? כי הם רוצים להפיל את הממשלה. גם מי שכן רוצים הידברות מפחדים מהמחאות והמפגינים. אני עדיין אופטימי ומאמין שבאופוזיציה יקום מבוגר אחראי ויבין שאפשר לדבר. מבחינתי אפשר להידבר עם אייזנקוט, גנץ או אלקין״.

✅ עוד מיו״ר ש״ס אריה דרעי ל׳ערוץ 14׳: ״אני מחויב למצביעים שלי שבחרו בי להיות שר בכיר ומשפיע בממשלה. לצערי בית המשפט גזל את ההצבעה שלהם ולכן אני עושה כל שביכולתי לעמוד בהתחייבויות שלי לציבור״.

✅ הדרמה הביטחונית בביתר עילית - ראה"ע מאיר רובינשטיין: מתברר שהמחבל החסיר פרט אחד מתוך מרכיבי המטען שהוא הניח באוטובוס. 

 ✅ ראה"ע ביתר מאיר רובינשטיין בחצות בסקופים: הוריתי להוריד מאוטובוסים נוסעים ערבים גם אם הם בעלי תעודת זהות כחולה. אם המשטרה רוצה – שתחקור אותי.

✅ שרה נתניהו בוחנת מבחינה משפטית את האפשרות לתבוע את האישה שצילמה אותה במספרה ודיווחה על כך למפגינים

✅ מאמר המערכת של הוול סטריט ג׳ורנל מבקר בחריפות את היועמשית על האיסור שהטילה על נתניהו להגיע לפשרה,וקובע שהמערכת המשפטית עצמה בניגוד עניינים

✅ באופן חריג: המפכ"ל שבתאי הורה לבכירי המשטרה שלא לדבר עם בן גביר וכי כל תקשורת עם השר תעבור דרכו. (גלצ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.