רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ מוטי קסטל: מפכ"ל המשטרה והשר לביטחון לאומי בן גביר הגיעו ללשכת יו"ר הכנסת אוחנה. בלשכה נמצאים כבר אנשי משטרה בכירים. על הפרק ישיבת היערכות לשבוע הדרמטי שלפנינו בדגש על ההפגנות סביבות הכנסת וההטרדות נגד חברי הכנסת .

✅ יהודה שלזינגר: ‏דודי אמסלם יושבע הערב לשר בממשלה. יכהן כשר במשרד המשפטים, שר שת״פ אזורי, השר המקשר בין הכנסת לממשלה והשר הממונה על רשות החברות.

✅ איתמר בן גביר: ״‏הצעדה לבני ברק היא פרובוקציה אומללה, שאין לה אף תכלית מלבד ניסיון בזוי להביא לשנאת אחים ושפיכות דמים. שאפו לאחיי החרדים, שבאהבת ישראל מרשימה קיבלו את המפגינים באהבה, עם מוזיקה וכיבוד. ליבי על המארגנים שתקוותם לעימותי דמים נכזבה״.

✅ מקורבי השר אבי דיכטר לינון מגל: 
״דיכטר יצביע בכנסת בעד הרפורמה. עמדתו לא השתנתה כי היא הכרחית לאיזון מערכת המשפט, והוא מתואם עם רה״מ ושר המשפטים בנושא".

✅ בכירים בליכוד אומרים ל'ידיעות אחרונות':
שר המשפטים יריב לוין קיבל הבטחה מראש הממשלה כי למרות איומיו של גלנט, החקיקה תעבור כמתוכנן בשבוע הקרוב, בסיומו  של כנס החורף של הכנסת

✅ שר התקשורת קרעי ב'קול חי': גלנט נכנע, הוא מראה לאנשים שזה עוזר לכתוב מכתבי סרבנות, אסור לתת לזה לגיטימציה. נתניהו יחליט אם לפטר אותו.

✅ מיכאל שמש: נתניהו הבהיר היום לאנשיו: אם גלנט לא יתמוך בחוק, הוא לא יוכל להישאר בתפקידו. בסביבת נתניהו מכנים את שר הביטחון כבר ח״כ גלנט, ואומרים ״הוא ישלם מחיר על תקיעת הסכין בגב״ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.