רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בינואר 2023

מבזקים

 

🔎 ענבר טויזר: לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד שני חסידי ברסלב המעורבים בדרדור הפח שגרם לפציעתה הקשה של מירל דז׳לובסקי, במהלך הפרת סדר אלימה בירושלים בחודש שעבר. בתוך כך, חל שיפור במצבה של מירל שהועברה לאחר אשפוז ממושך ביחידה לטיפול נמרץ אל מחלקת השיקום בשערי-צדק 

🔎 שלום ירושלמי: גולדקנופף לא הולך לערער את הממשלה הזו. המפלגות החרדיות לא מפילות ממשלות ימין. שתי ממשלות נפלו על רקע חילול שבת עד היום – ממשלת רבין ב-1977 על רקע נחיתת מטוסי 16-F בארץ אחרי כניסת השבת וממשלת ברק שהחלה לקרטע אחרי שטורבינה (משחן) ענקית חצתה בספטמבר 1999 את כבישי ישראל בשבת.

🔎 סגן השר מקלב לאדמקר וכהן בקול ברמה: אי אפשר להגיד על כל דבר שהוא פיקוח נפש, גם לסלול כביש אדום ולפתוח קופת חולים זה פיקוח נפש. הודעתי לאנשי הרכבת בפגישה אמש כי לא יהיה חילולי שבת, נביא עוד צוותים ועוד חברות ונעשה את העבודה בימי חול.

🔎 עוד מסגן השר מקלב לכהן ואדמקר בקול ברמה: העובדים הבינו שאנחנו לא נתפשר בנושא השבת ואי אפשר למרוח אותנו בנושא הזה כי נביא להם יועצים שיראו להם כיצד ניתן לעבוד שלא בשבת. מדיניות הממשלה הזו היא כי יש להביא תכנון אחר שיכבד וישמור את יום השבת.

🔎 יקי אדמקר: שרת התחבורה ביקשה מבכירי רכבת ישראל להכין עד סופ״ש תוכנית לצמצום העבודות בשבת, להוציא עבודות בטיחות 

🔎 היועץ האסטרטגי ‎אבי גרינצייג ב-103fm: "משבר גולדקנופף? אני לא חושב שמישהו משלה את עצמו שהולכים להשליט פה את ההלכה על כל דבר"

🔎 סערת עבודות הרכבת בשבת - ח"כ ‎טלי גוטליב מהליכוד אצל אפי טריגר בגל"צ: "עם כל הכבוד ליהדות התורה כולנו צריכים להתחשב בכולנו. צריך לבדוק האם יש הכרח לעבודה בשבת והאם היא תקדם את האזרחים - יהיה זעמם אשר יהיה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.