רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בפברואר 2021

מבזקים

 

שלושה ערבים נעצרו בחשד למעורבות בביצוע הלינץ' במספר בחורי ישיבה בצפון בעת שעצרו בתחנת הדלק והותקפו באלות וכתוצאה מהחבלות פונו לבסוף לבית החולים "פורייה" בטבריה.

‏בני ברק: הודעה דחופה שמופצת כעת ברחבי העיר: "ב״ב הגיעה לישורת האחרונה - עוד 5,600 מתחסנים ומוסדות החינוך יפתחו באופן רשמי! כרוזים עוברים כעת ברחובות ומשמיעים את קריאת גדולי ישראל בזעקה אדירה לצאת ולהתחסן. כל יום של ביטול תורה הוא יותר מדי."

משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו בתקופה האחרונה על אירועי התפרצויות וגניבה מבתים בעיר מודיעין עלית, במהלכם נגנבו תכשיטים וכסף.

משה ויסברג: ה"הסכמות" כביכול לפתיחת אולמות החתונות בעוד שלושה שבועות הם לעג לרש. זה בדיוק מה שהיה במתווה הדרכון הירוק כבר לפני חודש ויותר. המאבק החרדי הוא להקדים את הפתיחה מהפעימה האחרונה (!) לפעימה של עולם התרבות כדי לבוא לעונת החתונות במתווה מפוקח. זה לא קרה עדיין.

יאיר קראוס: ‏שיעור הגידול היומי במתחסנים מקרב תושבי בני ברק גבוה פי 2 משיעור הגידול בממוצע הארצי. מבצע החיסונים במוסדות התורה בהובלת אגודת 'למענכם' לצד מבצע קופות החולים והעירייה מכפילים את שיעור המתחסנים.

לאחר שגנץ כתב כי אתר המזבח בהר עיבל לא נפגע, קבוצת ארכיאולוגים שיגרה מכתב לשר הביטחון גנץ בעניין האתר בהר עיבל: "ניתן לקבוע בצורה ברורה כי הקיר התוחם שהינו חלק בלתי נפרד מהאתר נפגע באופן בלתי הפיך.

סקר מנדטים חדש של ׳מאגר מוחות׳ ב׳ערוץ 20׳: ׳הליכוד׳ 28. ׳יש עתיד׳ 16. גדעון סער 12. ׳ימינה׳ 11. ערבים 11. ש״ס 9. יהדוה״ת 7. ׳ישראל ביתנו׳ 6. ׳העבודה׳ 6. ׳כחול לבן׳ 5. הציונות הדתית 5 ו׳מרצ׳ 4.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.