רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בפברואר 2021

מבזקים


 אברהם בלוך: עו"ד עמית חדד לשופטים: לראשונה, הפרקליטות מודה שהתאריכים שמסרה לבית המשפט, בהם אישר היועמ״ש פתיחה בחקירה בתיק 1000 - אינם נכונים.

‏בכחול לבן טוענים: בימים האחרונים ח"כים ושרים שלנו מוצפים בהודעות של פעילי יש עתיד, שלוחצים עליהם לפרוש ולא לרוץ בבחירות. הדבר גורם לכעס רב במפלגתו של גנץ. בכחול לבן אומרים: כדאי שלפיד יזכור שלאחר הבחירות הוא יזדקק להמלצת גנץ אצל הנשיא. (זאב קם).

לי אברמוביץ': הנפקה מוצלחת לחברת "אל על" - גייסה כ-77 מיליון דולרים בהנפקה של אופציות: כ-50 מיליון דולרים מבעל השליטה, איש העסקים אלי רוזנברג, וכ-27 מיליון דולרים מהציבור

ממשל ביידן פנה לאבו מאזן בדרישה להבהרות לגבי תכניתו לבחירות בשותפות עם חמאס.ארה״ב עומדת על כך שכל ממשלה פלסטינית תכיר בישראל, תתנער מאלימות ותישאר מחוייבת לכל ההסכמים (אהוד יערי).

‏דוברת הבית הלבן מעדכנת את הכתבים: השיחה הראשונה של הנשיא ביידן עם מנהיגי המזרח התיכון תהיה עם ראש הממשלה נתניהו - והיא תתרחש "בקרוב". ישראל, כמובן, היא בעלת ברית".

‏לפחות 60 בני אדם מתו בהתהפכות ספינת צייד לווייתנים, שהייתה עמוסה מעבר ליכולת שלה, ליד קונגו. לדברי השר לעניינים הומניטרים של קונגו, 700 בני אדם שהו עליה אבל רק 300 נמצאו עד כה באתר.

מחדל בתי האבות בניו יורק שארה"ב: מדו"ח שפורסם עולה כי מספר המתים מקורונה בבתי האבות בניו יורק היה גבוה פי שניים ממה שדיווחו הרשויות. לפי נתוני הדו"ח, בחודשי שיא המגפה מתו שם כ15,000 קשישים בבתי האבות, ולא 8,500 כפי שדווח בזמן אמת. מושל ניו יורק קומו לוקח בפעם הראשונה אחריות על המחדל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.