רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בפברואר 2021

"האירוניה נרצחה באכזריות רומנית והבושה נקברה קבורת חמור"


מה אמר מרן האדמו"ר מויז'ניץ על נערי הפוליטיקה של חסידות ויז'ניץ ביום רביעי בלילה, אור לט"ו בשבט תשפ"א?

רגע לפני שהשלום חזר לאגודת ישראל, הודות למאמצים כבדים של סיעת שלומי אמונים וסיעת בעלזא - כמה נערים בסביבתו של טסלר החליטו להתנער מלקחת אחריות על המחלוקת שהם בעצמם הדליקו, תוך כדי האשמת סיעת שלומי אמונים כמחרחרי הריב במפלגה. 

שיחה עם גורמים בשלומי אמונים בער"ש הוכיח כי הרוחות מתלהטות והזעם משתלט על כל פינה: "רק מחמת כבודם של חסידי ויז'ניץ, נמנענו מלפרסם את התנהלותם של העסקנים ואת הביזוי היומיומי שהם עושים למורם ורבם, מרן האדמו"ר מויז'ניץ", נאמר בשיחה.

"רק לפני שבועיים נאלצו נערי 'המודיע' של ויז'ניץ לפרסם את דברי האדמו"ר וקריאת קודשו לפתוח את מוסדות החינוך. זאת, רק לאחר הזעזוע בקרב החסידים מהצפצוף הגס של העסקנים על הוראתו הפומבית של האדמו"ר לפרסם את דבריו ללא עריכה. או אז נוכחנו לדעת כי חסידי ויז'ניץ אינם טיפשים, כפי שהם מתויגים אצל עסקניהם. הם התקוממו והעסקנים נאלצו לקפל זנב". 

"זה מה שיקרה גם אם נחליט לשחרר לציבור, אפילו רק שברירי מידע על התנהלות עסקני טסלר-מנדל, מול מורם ורבם שליט"א בתקופה האחרונה", אמר מי שיודע כמה דברים...

הוא הבטיח שיום אחד האמת תצא לאור: "רק אגיד, כי אם עד כה הקהל האגודאי כינה את מרן האדמו"ר מויז'ניץ 'איש השלום' - נערי הוואטסאפ של שיקי מנדל הרסו לו גם את זה". 

 "האירוניה נרצחה באכזריות רומנית והבושה נקברה קבורת חמור" , פלט המדובר ברגע של איבוד עשתונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.